חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO | עמוד 4

בחירת מבנה קישורים נכון (Permalinks) לטובת SEO

קישור קבוע, או בלועזית Permalink הוא הכתובת המלאה שאתם רואים ומשתמשים בה עבור כל עמוד, פוסט או כל סוג תוכן אחר באתר הוורדפרס שלכם. שמו ״קישור קבוע״ כמשחק עם המילה Permanent (קבוע). קישור קבוע מכיל את שם הדומיין  ולאחריו חלק [...]

גוגל: noindex, follow מוביל בסופו של דבר ל noindex, nofollow

זוהי לא חדשה מפתיעה במיוחד והיא גם די מובנת (ותכלס כבר יחסית ישנה). John Mueller מסביר בוידאו הבא (54:50), כי ההתייחסות של גוגל לעמודים המסומנים כ noindex, follow בסופו של דבר שווים תהיה זהה ל noindex, nofollow. מדוע חדשה זו [...]

נתונים מובנים עבור אתר מתכונים? אפשרי בהחלט.

האם ברשותכם אתר המציע מתכונים לגולשים? אם כן, יכול להיות ואתם כבר משתמשים בנתונים מובנים על מנת לסמן את המתכונים בכדי שיופיע בצורה בולטת בתוצאות החיפוש של גוגל. אך בשנה האחרונה גוגל ביצעו מספר שינויים שכנראה גורמים לאימפלמנטציה שביצעתם ללקות [...]

קישורים פנימיים וחשיבותם לקידום האתר ו SEO

אני מאד מתעניין בעולם קידום האתרים ומגלה דברים חדשים בנושא כל הזמן. אם לומר את האמת, אני מתחיל לחשוב שאם לא הייתי עסוק בפיתוח וורדפרס, כנראה שהעיסוק המרכזי שלי היה קידום אתרים בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תחום מרתק ואני [...]

מספר מילים על Featured Snippets בתוצאות החיפוש של גוגל

כאשר משתמש שואל שאלה מסויימת בחיפוש, גוגל לבחירתה יכולה להראות את התוצאה כבלוק מיוחד הנקרא Featured Snippet בחלקו העליון של חלון תוצאות החיפוש. אותו Featured Snippet מכיל תקציר של התשובה כאשר זה נלקח מעמוד מסויים ולידו מופיע קישור לאותו עמוד, [...]

קידום בגוגל – אופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO) – חלק ב'

אם ברשותכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, המדריך הבא מיועד עבורכם. בין אם אתם בעלים של עסק צומח ומשגשג, מנהלי אתרים או מומחים לקידום אתרים ו - SEO, תמצאו כאן אינפורמציה הכרחית עבור תהליך האופטימיזציה לגוגל ולמנועי [...]

מספר מילים על התכונה Hreflang באתרים מרובי שפות

התכונה hreflang, אליה מתייחסים גם כ rel=alternate hreflang=x, היא מתודה לסימון עמודים הזהים בתוכן שלהם אך מיועדים לשפות או/ו איזורים שונים. התכונה מהווה סיגנל עבור מנועי החיפוש ונועדה בכדי לציין באיזו שפה ולאיזה איזור גיאוגרפי התוכן שלכם מיועד. השימוש בתכונה [...]

הוספת סכמה (Schema) ונתונים מובנים באתרי וורדפרס

אם אינכם מכירים, אז נתונים מובנים או סכמה (Schema) הם בעצם תכונות HTML או סקריפטים העוזרים למנועי חיפוש לפרש את מבנה התוכן ולהבין כיצד להציגו בצורה נכונה ובולטת בתוצאות החיפוש (SERP's). לרבים מאיתנו יצא לעבוד על אתרי וורדפרס או פרוייקטים [...]

כיצד לתקן בעיות עם תגית ה Title ב WordPress SEO by Yoast

אחד התוספים הראשונים שאנו מתקינים כאשר אנו יוצרים אתר וורדפרס חדש או במצבים בהם מגיע לקוח שכבר קיים ברשותו אתר וורדפרס ומעוניין בקידומו הוא התוסף Wordpress SEO by Yoast. זהו כלי מעולה לניהול ה On Page SEO באתרי וורדפרס כמו גם [...]

10 יתרונות לשימוש בוורדפרס בקידום אתרים ו SEO

זה לא סוד שכיום וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר באינטרנט. כמעט כל אתר רביעי בעולם בנוי על מערכת זו ועם סטטיסטיקה כזו לא ניתן להתווכח. עם זאת, לא כולם מודעים לכך שלמערכת זו ישנם גם יתרונות משמעותיים מבחינת קידום [...]

בניית קישורים פנימיים באמצעות שורטקוד לפי קטגוריה

מדריך לבניית קישורים פנימיים בצורה אוטומטית בוורדפרס באמצעות שורטקוד. אם שמתם לב או לא, בחלק מהפוסטים בסאבי בלוג ישנו אלמנט המציג קישורים פנימיים (Internal Links) מאותה קטגוריה באמצע הפוסט. כבר מספר אנשים ביקשו לדעת האם זו מערכת אוטומטית או האם [...]

Savvy WordPress Development