קטגוריה: שיווק דיגיטלי

מאמרים ופוסטים על מרקטינג / שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי המתייחס למגוון אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט. למשל קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה ובין אלו מתייחס גם לכלים הדיגיטלים העומדים לרשותינו ומאפשרים לנתח טוב יותר את אותם אפשרויות פרסום שהזכרנו.

לבטח אתם יודעים כי בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות וזאת לאור יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד.

אז בקטגוריה זו תמצאו פוסטים ומידע על שיווק דיגיטלי ונושאים הקשורים לזה בעקיפין. תמצאו כאן פוסטים על  קונסולת החיפוש של גוגל, על כיצד לעקוב אחר המרות, הסבר על UTM Parameters ואף פוסט על כיצד למצוא מפתח וורדפרס לפרוייקט הבא שלכם.

למה גם העסק שלך צריך צ'אט בוט, והאם כל הבוטים נולדו שווים?

שנת 2020 הפכה את רובנו לבודדים יותר, בין אם נשלחנו לבידוד או מצאנו עצמנו בסגר ממשלתי, ובין אם אנו דואגים להורים ולסבים שלנו ונמנעים מלפגוש אותם על מנת לשמור על בריאותם. סיטואציה זו, תוצר של מגיפת הקורונה, העמיקה את…

מה זה Facebook Pixel ואיך להוסיפו לאתר וורדפרס?

במידה ואתם תוהים במקרה מהו אותו Facebook Pixel (פייסבוק פיקסל), ואם (גם כן במקרה) אתם מעוניינים לדעת האם אתם צריכים להוסיפו לאתר הוורדפרס שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה אסביר מהו אותו פיקסל של פייסבוק וכיצד הוא יכול…

כיצד לקשר את Google Search Console לגוגל אנליטיקס

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג את ה IP שלכם מגוגל אנליטיקס

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן, כי לאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude)…

מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns

אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.

מהם UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

מדריך מקיף על Google Search Console (מעודכן 2020)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע…