קטגוריה: שיווק דיגיטלי

מאמרים ופוסטים על מרקטינג / שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי המתייחס למגוון אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט. למשל קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה ובין אלו מתייחס גם לכלים הדיגיטלים העומדים לרשותינו ומאפשרים לנתח טוב יותר את אותם אפשרויות פרסום שהזכרנו.

לבטח אתם יודעים כי בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות וזאת לאור יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד.

אז בקטגוריה זו תמצאו פוסטים ומידע על שיווק דיגיטלי ונושאים הקשורים לזה בעקיפין. תמצאו כאן פוסטים על  קונסולת החיפוש של גוגל, על כיצד לעקוב אחר המרות, הסבר על UTM Parameters, פוסטים הקשורים לגוגל אנליטיקס, ואף פוסט על כיצד למצוא מפתח וורדפרס לפרוייקט הבא שלכם.

התקנת Google Analytics 4 באתר בו מותקן Universal Analytics

ב 1 ביולי 2023 Universal Analytics של גוגל יפסיק לעבד מידע. תוכלו להמשיך ולצפות במידע שנאסף ב UA לתקופה מסויימת אחר כך, אך מידע חדש שיתקבל מתאריך זה תוכלו לראות אך ורק ב Google Analytics 4, שהוא בעצם הדור הבא [...]

מדריך Google Tag Manager למתחילים, מדוע וכיצד להשתמש בו – מעודכן 2022

Google Tag Manager (בקצרה GTM) היא מערכת לניהול תגיות המאפשרת ליצור ולנטר תגיות באמצעות ממשק וללא צורך בכתיבת קוד בכל פעם שאתם מעוניינים ליצור תגית. בכדי להשתמש בכלי זה עליכם להטמיע את הקוד של Google Tag Manager בכל עמודי האתר [...]

מה זה עוגיות (Cookies) באינטרנט וכיצד לעבוד איתן ב JavaScript?

עוגיות, או Cookies הן אחת מטכנולוגיות ה web החשובות ביותר. עוגיות נוצרו בכדי לשמור בדפדפן אינפורמציה מתמדת על משתמשים. אותה עוגיה היא פיסת מידע מאתר כלשהו הנשמרת בדפדפן כך שאותו אתר יוכל לגשת אליה ולהשתמש באינפורמציה הנשמרת בעוגיה בשלב מאוחר [...]

על קישורים יוצאים והערך שלהם מבחינת קידום ו SEO

קישורים יוצאים (Outbound Links) הם הטקטיקה הכי פחות מוערכת בשיווק תוכן (Content Marketing) ובתהליך האופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO Optimization). כל מי שמתעסק עם קידום אתרים ו SEO, לבטח יודע כי קישור מהעולם החיצון המצביע לאתר שלכם הוא סיגנל חשוב התורם לדירוג [...]

עמוד (שגיאות) 404 – התנהלות מבחינת SEO וחווית משתמש

לא מזמן שאל אותי אחד הגולשים בסאבי בלוג האם עליו להפנות את כל העמודים שמחזירים שגיאה 404 לעמוד הבית. את תשובתי תמצאו בקישור מעלה, אך שאלה זו יחד עם אחרות בהן נתקלתי גרמו לי להבין כי ישנה מיסקונספציה לגבי ההתנהלות [...]

כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס ל Google Ads

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]