לא פעם נתקלתי בסיטואציה בה רציתי לשתף פוסט או עמוד שעדיין במצב טיוטה עם אדם שאינו רשום למערכת. למשל, כשמישהו כתב פוסט אורח בבלוג ורציתי לשתף את הפוסט המצבו הסופי לפני הפרסום, או למשל כשהוספתי [...]
קטגוריה: שיווק דיגיטלי
מאמרים ופוסטים על מרקטינג / שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי המתייחס למגוון אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט. למשל קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה ובין אלו מתייחס גם לכלים הדיגיטלים העומדים לרשותינו ומאפשרים לנתח טוב יותר את אותם אפשרויות פרסום שהזכרנו.
לבטח אתם יודעים כי בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות וזאת לאור יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד.
אז בקטגוריה זו תמצאו פוסטים ומידע על שיווק דיגיטלי ונושאים הקשורים לזה בעקיפין. תמצאו כאן פוסטים על קונסולת החיפוש של גוגל, על כיצד לעקוב אחר המרות, הסבר על UTM Parameters, פוסטים הקשורים לגוגל אנליטיקס, ואף פוסט על כיצד למצוא מפתח וורדפרס לפרוייקט הבא שלכם.
אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס הם אינטראקציות של המשתמש עם תוכן אותם ניתן למדוד עצמאית (בנפרד) לזמן הטעינה של עמוד אינטרנטי. למשל הורדות של קבצים, לחיצה על קישורים, שליחת טפסים, וצפייה בוידאו הם כולם דוגמאות לפעולות [...]
במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי [...]
שנת 2020 הפכה את רובנו לבודדים יותר, בין אם נשלחנו לבידוד או מצאנו עצמנו בסגר ממשלתי, ובין אם אנו דואגים להורים ולסבים שלנו ונמנעים מלפגוש אותם על מנת לשמור על בריאותם. סיטואציה זו, תוצר של [...]
במידה ואתם תוהים במקרה מהו אותו Facebook Pixel (פייסבוק פיקסל), ואם (גם כן במקרה) אתם מעוניינים לדעת האם אתם צריכים להוסיפו לאתר הוורדפרס שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה אסביר מהו אותו פיקסל של [...]
באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...
כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן, כי לאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר [...]
אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.