סאבי בלוג | מאמרים אחרונים

איך לבצע אנימציה (Transition) על Gradients?

ב CSS לא ניתן לבצע אנימציה או שינוי חלק של Gradients בעזרת התכונה transition. במילים אחרות, ה transition הבא לא יעבוד: .gradient { min-height: 200px; background-image: linear-gradient( to right, hsl(49.68, 97.89%, 62.75%), hsl(200, 51.54%, 44.51%) ); transition: background-image 0.5s linear; [...]

כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס ל Google Ads

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]

כיצד להוסיף ACF Options Pages לאתרי פולילנג

לאחרונה נדרשתי להוסיף אפשרות עריכה ב ACF לעמוד ארכיון כלשהו (Archive Page), באתר מסויים העובד עם פולילנג. מכיוון ולא ניתן בעזרת ACF להוסיף אפשרויות עריכה לעמוד ארכיון (וזאת כי לא קיים בפועל עמוד כזה שניתן לערוך), היה עליי להוסיף את [...]

מספר מילים על ACF Synchronized JSON

אני מאד מחבב את Advanced Custom Fields וכבר כתבתי עליו בעבר. ולמרות שקיימות אלטרנטיבות מעניינות ליצירת שדות תוכן חדשים, ב 99% התוסף ACF בגירסת ה PRO שלו מספק את כל מה שאני צריך כמפתח בכל מה שקשר לפיתוח תבניות ייעודיות [...]

Unslick בנקודת שבירה מסויימת ואיתחול מחדש בעת הצורך (Slick Slider)

בפוסט זה נראה כיצד להשתמש בפונקציה unslick שהספרייה Slick Slider מספקת. הפונקציה unslick מאפשרת לנו לבטל את הפונקציונליות של הסליידר בנקודת שבירה (breakpoint) מסויימת, ואת זו ניתן לקבוע כשאנו מאתחלים את הקרוסלה תחת אפשרות ה responsive. זה נראה כך: $('.slider').slick({ dots: true, [...]

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]

91 דוגמאות יפות של התכונה box-shadow ב CSS

התכונה box-shadow ב CSS מוסיפה אפקט של צל סביב המסגרת של אלמנט מסויים. ניתן להשתמש ביותר מאפקט אחד על כל אלמנט וזאת על ידי הפרדה בין אפקטים באמצעות פסיק (comma). התכונה box-shadow מתוארת על ידי הֶסֵּט (offset) בציר ה X [...]

10 דרכים להקטנת שיעור הנטישה והגדלת המרות באתר שלכם

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

שיפור זמן הטעינה של Embedded Videos עם Lite YouTube

יוטיוב הוא אתר Video Streaming פופולרי השייך לגוגל. עם מעל לביליון משתמשים וביליונים של צפיות יומיות, ניתן למעשה למצוא סרטוני יוטיוב בכל מקום באינטרנט. שימוש בחשבון היוטיוב שלך הוא דרך נוחה להוסיף וידאו לאתר שלכם ולהשתמש ברוחב הפס שלהם. לצערינו, [...]