Search

סאבי בלוג - מדריכים על וורדפרס ו WEB, מפתח אתרי וורדפרס עצמאי, ישראל | עמוד 10

התכונה font-display וכיצד להשתמש בה

התכונה font-display קובעת כיצד פונטים הנטענים באמצעות font-face@ מוצגים, וזאת על בסיס השאלה האם הפונט כבר ירד ומכן לשימוש או לא. בכדי להתמודד עם התופעה בה הטקסט כבר קיים אך הפונטים עדיין לא נטענו הדפדפן משתמש בשתי טכניקות שונות. התכונה [...]

טעינת פונטים באמצעות font-face

font-face@ הוא חוק ב CSS המאפשר שימוש בפונטים מותאמים (Custom Fonts) עבור הטקסט באתר שלכם. אותם פונטים יכולים להטען משרת חיצוני באמצעות הפונקציה ()url או מהמחשב האישי של הגולש באתר שלכם באמצעות הפונקציה ()local. החוק font-face@ מאפשר לבעלי אתרים לספק [...]

טעינה לוקאלית של גוגל אנליטיקס (Google Analytics)

כאשר אתם מבצעים אופטימיזציה למספר הבקשות לשרת (HTTP Requests) כנראה ותתקלו בשלב כזה או אחר בסקריפט של גוגל אנליטיקס. הסקריפט מייצר בקשה אסינכרונית בכדי להוריד את הקובץ analytics.js מהשרתים של גוגל. מכיוון וזו בקשה אסינכרונית...

אין סיבה להוסיף סכמה מסוג ארגון (Organization) בכל עמוד

עד לא מזמן הייתי מטמיע סכמה (Schema) מסוג ״ארגון״ או Organization בלעז בכל עמוד ועמוד בסאבי בלוג. אך נתקלתי בפוסט לא מזמן בו John Mueller נשאל לגבי נושא זה בו בעל אתר כלשהו שאל היכן בדיוק יש להטמיע את אותה [...]

הצגת מספר המוצרים שנמכרו בעמוד מוצר של ווקומרס

ווקומרס שומרת במסד הנתונים את כמות המוצרים שנמכרו. הצגת מספר המוצרים שנמכרו בעמוד המוצר עצמו יכולה להגדיל את יחס ההמרה של המכירות באתר שלכם. בואו נראה כיצד להציג את כמות המוצרים שנמכרו ליד כפתור ״הוסף לעגלה״ בחנויות ווקומרס.

טיפול במוצרים שאינם זמינים בחנות (או אזלו מהמלאי) מבחינת SEO

בלתי נמנע שבחנויות דיגיטליות ואתרי ווקומרס יהיו מוצרים שאינם רלוונטים או שאינם זמינים יותר לרכישה, בין אם בצורה זמנית או קבועה. מה עלינו לעשות עם עמודי מוצר אלו בכדי לשמור על בריאות האתר מבחינת SEO ועל מנת לשמור על חווית [...]

איך למנוע טעינת קבצי JS & CSS של ווקומרס ולשפר את זמן הטעינה?

בניית חנות דיגיטלית באמצעות ווקומרס זו אינה תורה מסיני. אתם יכולים לבצע זאת בעצמכם או בעזרת המון מדריכים הקיימים על ווקומרס בסאבי בלוג וברשת בכלל. אך בכדי להצליח על החנות שלכם לספק חווית משתמש טובה לכל הפחות, כאשר חלק בלתי [...]

אופטימיזצית SEO לעמודי קטגוריה לטובת דירוג גבוה יותר

עמודי הקטגוריות בוורדפרס הם באופן גורף העמודים המוזנחים ביותר מבחינת קידום ו SEO. כאשר אתם מנווטים לעמוד קטגוריה בבלוג כלשהו, כנראה שלא תראו הרבה מעבר לרשימת פוסטים הנמצאים באותה קטגוריה. גרוע מכך, לא פעם תגלו כי כותרת הקטגוריה אותה מנועי [...]

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית [...]

האופן בו גוגל ומנועי חיפוש מתייחסים לכתובות URL

מנועי חיפוש זקוקים לכתובת אתר ייחודית לכל עמוד בכדי לאפשר סריקה ויצירת אינדקס ובכדי להפנות את המשתמשים לעמוד זה. בואו נסביר מעט על המבנה של כתובת URL ונתאר כיצד מנועי חיפוש מתייחסים לכתובות אלו. ניתן לומר כי באופן כללי כתובת URL [...]

קידום בגוגל – SEO טכני (Technical SEO) – חלק א׳

זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]