Search

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. לפני שנמשיך – אומר בכנות כי זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לקדם שירות שאני מציע ולגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית (SEO טכני).

כמובן שבסופו של דבר המטרה היא שאבצע את הפעולות ואתקן את הבעיות הקשורות לתהליך זה בכדי לשפר את מצבו ובריאותו של האתר. פעולות אלו בעיקרן נועדו בכדי לעזור לגוגל ולמנועי חיפוש לפרש ולסרוק את האתר שלכם בצורה המיטבית ואם אינכם יודעים אז מאד מומלץ לבצע אלו לפני שניגשים לעבוד עם מקדם אתרים על תוכן ובניית קישורים.

ניתן להבין מהנאמר כי אין מדובר על בניית לינקים, קידום ממומן, כתיבת תוכן או On-Page SEO – אלא רק על SEO טכני – כלומר בעיות ושיפורים ברמה הטכנית. אם זה שירות שאתם מחפשים המשיכו לקרוא…

מה אבצע עבורכם ועל אילו בעיות טכניות מדובר?

בתור התחלה אספק לכם דו״ח מסודר בעזרת הכלים השונים שעומדים לרשותי. מעבר לכלים אלו, אעבור על האתר שלכם בעין אנושית ברמת הקוד ובמידת הצורך אספק המלצות בהתאם – המלצות שאותם כלים אינם יכולים לדעת ולהבין.

את אותן ההמלצות איישם בצורה הטובה ביותר בכדי להקל על גוגל לסרוק את האתר שלכם ובכדי לאפשר לכם לממש את פוטנציאל האתר לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

כמובן שאם יש ברשותכם דו״ח קיים אתם מוזמנים לספק לי דו״ח זה ואעבוד לפיו.

מה כלול בביצוע SEO טכני אתם שואלים?

לפניכם רשימה חלקית של בעיות עליהן אתן את הדעת כחלק מהעבודה:

תנו מבט על הדרך בתמונות ״לפני ואחרי״ מאתר לו ביצעתי שירות זה ואלו נלקחו מהכלי SEMrush איתו  אני משתמש (בין היתר) בכדי לנטר בעיות טכניות הקיימות באתר:

לפני ביצוע SEO טכני באתר:

לפני תיקון הבעיות הטכניות באתר

לפני תיקון הבעיות הטכניות באתר

אחרי ביצוע SEO טכני באתר:

אחרי תיקון הבעיות הטכניות באתר

אחרי תיקון הבעיות הטכניות באתר

מעבר לכלי זה קיימים ברשותי כלים נוספים שעוזרים לי להבין את המצב הכללי של האתר שלכם, את המבנה ואת ההיררכיה השלו:

הכלי WebSite Auditor

הכלי WebSite Auditor וניטור SEO טכני

הבנה של היררכיה ומבנה האתר

הבנה של היררכיה ומבנה האתר

ישנם לא מעט אספקטים נוספים שאתן עליהם את הדעת, אספקטים שמקדמי אתרים חסרי הבנה בפיתוח וקוד, או כאלו שאינם בעלי ידע ב SEO טכני (כמרבית אנשי ה SEO בארץ) אינם יכולים לדעת.

למה בעצם לבחור בי כזה שיבצע את העבודה?

כי אני יודע מה אני עושה, באמת… איני אומר זאת מתוך התנשאות, אך אם אתם מכירים אותי אישית או אף דרך הבלוג, אתם יודעים שחיי המקצועיים סובבים פיתוח ואופטימיזציה לאתרים כבר המון שנים ואכפת לי מכל לקוח והצלחתו.

יש לי נסיון רב באופטימיזצית אתרים ברמה הטכנית מעצם היותי מפתח ומקדם בלוג זה. איני מתפשר על העבודה שאני מבצע ואני חושב שמבט בסאבי בלוג יכול לאמת טענותיי. אגב ישנם עשרות חברות (סטאראפים בעיקר) איתן עבדתי – הן ברמת הפיתוח והן ברמת הייעוץ והקידום הטכני של האתר.

אתם יכולים לתת מבט בקטגורייה קידום אתרי וורדפרס בבלוג זה ולמצוא מאמרים הקשורים כמעט לכל אותם סעיפים המוזכרים מעלה – אותן בעיות שאתקן במידת הצורך באתר שלכם.

חשוב לציין ולהזכיר כי העבודה תדרוש גם זמן מכם ברוב המקרים – אם חסרה אינפורמציה כגון Meta Descriptions או Title Tags תאלצו לדאוג לאלו ולהכניסם בעצמכם. אמנם אלו קשורות לתהליך האופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO, אך אספק לכם מידע מפורט על מה עליכם לבצע. על כל מקרה יידרש שיתוף פעולה בין שנינו 🙂

כמה עולה שירות של SEO טכני?

תמחור השירות יהיה בהתאם למורכבות וגודל האתר שלכם. אני מניח שאתם יכולים להבין כי ישנם אתרים מורכבים יותר ומורכבים פחות ולכן עלות השירות תהיה בהתאם. אגב, אם ישנן בעיות ספציפיות אליהן אתם מודעים ותרצו לתקן – כמובן שאתם מוזמנים לפנות אליי והתמחור יהיה בהתאם.

יש לציין כי השירות הוא פרוייקטלי ואינו מתמשך. שינויים באתר שתבצעו לאחר מכן יכולים להשפיע על בריאותו של האתר, אך ניתן בהחלט לומר כי באופן עקרוני לא תאלצו לבצע SEO טכני פעם נוספת.

בנוסף אומר כי אני תמיד פתוח לשאלות ומשתדל לעזור וללוות את לקוחותיי גם לאחר סיום העבודה. אם ישנן שאלות לגבי השירות, טיב העבודה ובכלל אתם מוזמנים לשאול בתגובות מטה ואני מבטיח לענות.

מעוניינים בשירות?

אם אתם מעוניינים לדבר, צרו איתי קשר..

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח אתרים ותבניות וורדפרס יעודייות על בסיס עיצוב. אוהב טיפוגרפיה, צבעים ומה שבינהם ומכוון לספק אתרים רספונסיבים עם ביצועים גבוהים, מותאמים למנועי חיפוש ובעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

4 תגובות...
  • טליה שוורץ 17 פברואר 2021, 0:32

    האם אתה עדיין נותן שירות כזה?
    האם זה רלוונטי עבור אתר חדש או שצריך לחכות שתהיה הרבה תנועה + הרבה תוכן באתר?

    • רועי יוסף 28 פברואר 2021, 14:25

      היי, אני נותן את השירות אך לא לכל אתר (תלוי איך הוא פותח). מוזמנת ליצור איתי קשר…

  • שי 28 פברואר 2021, 12:56

    מצטרף לשאלה של קודמתי

    • רועי יוסף 28 פברואר 2021, 14:25

      היי, אני נותן את השירות אך לא לכל אתר (תלוי איך הוא פותח). מוזמן ליצור איתי קשר…

תגובה חדשה

ניווט מהיר

Up!
לבלוג