קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס ו SEO

מחפשים דרכים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין ולסרוק את האתר שלכם?

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן היותר טובות בכל מה שקשור לקידום האתר בגוגל ו SEO. אך למרות שקיימות לכן אפשרויות מובנות עם המערכת, ישנן המון פעולות שבאפשרותכם לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש ועל מנת להקל על גוגל להבין את מבנה האתר שלכם.

בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס בגוגל, על אופטימיזציה לתוכן ושיפור מצבו הכללי של האתר מבחינת קידום ו SEO.

נסביר בין היתר על SEO טכני כמו גם על On-Page SEO, נדבר על גוגל אנליטיקס, פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast שרובינו משתמשים בו על מנת לקדם את האתר מבחינת התוכן לטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות למשתמש.

כיצד להקפיא פעילות של אתרי סחר מבלי לפגוע בקידום

משבר הקורונה אילץ עסקים מסויימים ובעלי אתרי e-commerce להקפיא את הפעילות ברשת שלהם עקב הקושי לספק את הסחורה. אם אתם מנהלים אתר סחר והגעתם לסיטואציה דומה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשבתת המכירה באתר.

מספר מילים על HTTP Status Codes

סטטוס קוד HTTP או בלעז HTTP Status Codes הוא תגובת שרת לבקשת הדפדפן. כשאתם מבקרים באתר כלשהו, הדפדפן שלך שולח בקשה לשרת וזה נענה לבקשה ומחזיר קוד בן שלוש ספרות: סטטוס קוד HTTP. אם נסתכל לצורך העניין על ה…

כיצד לקשר את Google Search Console לגוגל אנליטיקס

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג את ה IP שלכם מגוגל אנליטיקס

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן, כי לאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude)…

מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns

אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.

מהם UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

Google Search Console - מדריך מלא ומפורט (2020)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע…