קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס ו SEO

מחפשים דרכים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין ולסרוק את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר?

לבטח אתם יודעים שוורדפרס היא ממערכות ניהול התוכן הטובות יותר בהקשר של קידום בגוגל ו SEO. אך למרות קיומן של אפשרויות מובנות במערכת זו, קיימות גם לא מעט פעולות שניתן לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר ועל מנת להקל על גוגל ומנועי חיפוש להבין את מבנה האתר שלכם טוב יותר ובקלות רבה יותר.

בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס בגוגל, על אופטימיזציה לתוכן ובאופן כללי על שיפור מצבו הכללי של האתר מבחינת קידום ו SEO.

נסביר בין היתר על SEO טכני, על On-Page SEO המתייחס יותר לתוכן האתר, נדבר על גוגל אנליטיקס, על פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast בו רבים משתמשים עבור קידום האתר מבחינת תוכן ולטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר למשתמש.

מהו קובץ robots.txt וכיצד להשתמש בו נכון

הקובץ robots.txt מכיל הנחיות למנועי חיפוש לגבי האופן בו עליהם לסרוק את האתר שלכם. בלעז הנחיות אלו נראות directives, וניתן להשתמש באלו בכדי להנחות בוטים ומנועי חיפוש  כי עליהם להמנע מסריקת חלקים מסויימים באתר שלכם. בפוסט זה ניתן מבט…

כיצד להקפיא פעילות של אתרי סחר מבלי לפגוע בקידום

משבר הקורונה אילץ עסקים מסויימים ובעלי אתרי e-commerce להקפיא את הפעילות ברשת שלהם עקב הקושי לספק את הסחורה. אם אתם מנהלים אתר סחר והגעתם לסיטואציה דומה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשבתת המכירה באתר.

מספר מילים על HTTP Status Codes

סטטוס קוד HTTP או בלעז HTTP Status Codes הוא תגובת שרת לבקשת הדפדפן. כשאתם מבקרים באתר כלשהו, הדפדפן שלך שולח בקשה לשרת וזה נענה לבקשה ומחזיר קוד בן שלוש ספרות: סטטוס קוד HTTP. אם נסתכל לצורך העניין על ה…

כיצד לקשר את Google Search Console לגוגל אנליטיקס

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג את ה IP שלכם מגוגל אנליטיקס

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן, כי לאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude)…

מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns

אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.

מהם UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

מדריך מקיף על Google Search Console (מעודכן 2020)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...