קטגוריה: קידום אתרים (SEO)

מחפשים דרכים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין ולסרוק את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר? הגעתם למקום הנכון..

לבטח אתם יודעים שוורדפרס היא ממערכות ניהול התוכן הטובות יותר בהקשר של קידום בגוגל ו SEO. אך למרות קיומן של אפשרויות מובנות במערכת זו, קיימות גם לא מעט פעולות שניתן לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר ועל מנת להקל על גוגל ומנועי חיפוש להבין את מבנה האתר שלכם טוב יותר ובקלות רבה יותר.

בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס בגוגל, על אופטימיזציה לתוכן ובאופן כללי על שיפור מצבו הכללי של האתר מבחינת קידום ו SEO.

נסביר בין היתר על SEO טכני, על On-Page SEO המתייחס יותר לתוכן האתר, נדבר על גוגל אנליטיקס, על פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast בו רבים משתמשים עבור קידום האתר מבחינת תוכן ולטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר למשתמש.

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]

10 דרכים להקטנת שיעור הנטישה והגדלת המרות באתר שלכם

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

ביטול הפניות אוטומטיות ב Yoast SEO Premium

מנהל ההפניות (Redirects Manager) של Yoast SEO Premium מאפשר יצירת הפניות אוטומטית בעת שינוי URL כלשהו באתר שלכם. במרבית המקרים זוהי אופציה מצויינת ותרצו לשמור את אותם הפניות, אך ישנם מצבים בהם תעדיפו לבטל אפשרות זו. לפני שנמשיך, אם אינכם [...]

מספר מילים על שיעור עזיבה/נטישה (Bounce Rate) בגוגל אנליטיקס

במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]

בניית מבנה קישורים מותאם באמצעות ה- Rewrite API של וורדפרס

אחד ה- API החשובים והפחות מוכרים בוורדפרס הוא ה- Rewrite API. אותו API מספק את האפשרות והפונקציונליות ליצירת מבנה קישורים מותאמים אישית. בפוסט זה נלמד כיצד להשתמש במשתני השאילתה (Query Vars) הדיפולטיביים שוורדפרס

מהם Core Web Vitals, כיצד לנטר ואיך למדוד אותם?

Core Web Vitals מייצגים סט של מדדים שאינם קשורים לאיכות התוכן באתר ומשמשים את גוגל בכדי להעריך את חווית המשתמש (UX) של אתר מסויים. מדדים אלו הולכים להצטרף לאחרים כסט של מדדים בעלי השפעה על SEO ודירוג האתר בתוצאות החיפוש [...]

מהו קובץ robots.txt וכיצד להשתמש בו נכון

הקובץ robots.txt מכיל הנחיות למנועי חיפוש לגבי האופן בו עליהם לסרוק את האתר שלכם. בלעז הנחיות אלו נראות directives, וניתן להשתמש באלו בכדי להנחות בוטים ומנועי חיפוש  כי עליהם להמנע מסריקת חלקים מסויימים באתר שלכם. בפוסט זה ניתן מבט מעמיק [...]