כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]
קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס בגוגל ו SEO | עמוד 3
הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...
קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...
ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]
גוגל הרעישה את עולם ה SEO ויצאה בהכרזה על שתי תכונות חדשות לסימון קישורי nofollow ואלו יעזרו לגוגל להבין את טוב יותר את טבעם של קישורים. עם זאת, הכרזה זו גרמה לבלבול מסויים בעולם ה SEO ואצל מקדמי אתרים. בפוסט [...]
בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון יהיה לומר לה בעצמכם באמצעות [...]
הפניות 301 נוטות לבלבל לפעמים וגורמות באופן קבוע לוויכוחים לגבי הדרך הנכונה להשתמש באלו אצל מקדמי אתרים ואנשי SEO. בפוסט זה נבהיר מה זה הפניית 301, מדוע ומתי עליכם להשתמש בהפניות 301 וכיצד לבצע הפניות 301 באתר שלכם בצורה הנכונה. [...]
עד לא מזמן הייתי מטמיע סכמה (Schema) מסוג ״ארגון״ או Organization בלעז בכל עמוד ועמוד בסאבי בלוג. אך נתקלתי בפוסט לא מזמן בו John Mueller נשאל לגבי נושא זה בו בעל אתר כלשהו שאל היכן בדיוק יש להטמיע את אותה [...]