מדריך לבניית קישורים פנימיים בצורה אוטומטית בוורדפרס באמצעות שורטקוד. אם שמתם לב או לא, בחלק מהפוסטים בסאבי בלוג ישנו אלמנט המציג קישורים פנימיים (Internal Links) מאותה קטגוריה באמצע הפוסט. כבר מספר אנשים ביקשו לדעת האם זו מערכת אוטומטית או האם [...]
קטגוריה: קידום ו SEO | עמוד 7
כותרות, בכל סוגי המדיה - בין עם פרינט או דיגיטל, עוזרים לתוכן שלכם להיות קריא וברור יותר. כותרות משרתות כסימנים ויזואלים כך שנושא התוכן שלכם ברור מיידית לגולש. רבים הקוראים שפשוט מדלגים על התוכן ישירות לחלק אותו הם מעוניינים לדעת [...]
נראה כיצד להוסיף מאמרים רלוונטים באתר וורדפרס ללא תוסף. הצגת מאמרים רלוונטים (בשמם הלועזי Related Posts) בבלוג שלכם יכולה לשפר מעורבות עם התוכן, לשמור על הגולשים באתר שלכם ואף לעזור לקידום האתר. על ידי הצגת מאמרים רלוונטים באתר, אתם תורמים לחווית [...]
קישורי NoFollow הם חלק חשוב מאסטרטגיית קידום ו SEO. המציאות היא כזו - קישורי NoFollow עוזרים לקידום האתר שלכם נקודה. אני אומר זאת ממעט נסיוני האישי בנושא ובעיקר מעדויות שראיתי במחקרים למינהם שמצאתי ברשת. זה לא בדיוק משנה, התשובה זהה. [...]
פירורי לחם, או בשפה במקצועית Breadcrumbs הם מערכת לניווט משני באתר וורדפרס. המערכת מראה למשתמש את המיקום בו הוא נמצא באתר שלכם. המונח הגיע בעצם מהאגדה על עמי ותמי בה הדמות הראשית השאירה שביל של פירורי לחם על מנת למצוא [...]
כבר נתקלתי בשאלה ״מדוע בחלק מהקישורים ישנו קו נטוי (trailing slash) בסוף ה URL ובחלקם לא?״. אם התשובה של המפתח אותו אתם שואלים היא בסגנון: ״זה לא משנה שניהם עובדים״, תשקלו להחליף מפתח מכיוון ותשובה זו אינה נכונה. כשאנו מדברים [...]
לאחרונה יוצא לי לעבוד מול מספר אנשי SEO מהם אני לומד לא מעט על קידום אתרי וורדפרס. מעצם התעסקותי ותהליך הקידום (העצמאי) של בלוג זה גם כן למדתי רבות והידע שצברתי ברמת On-Page SEO באתרי וורדפרס לא מבוטל. עם זאת, במהלך [...]
בחלקו הראשון של המדריך הסברנו כיצד להעביר אתר וורדפרס ל HTTPS. במדריך הסברנו את כל השלבים שיש לבצע בכדי להגיע למצב שאתר הוורדפרס שלכם עובד בפרוטוקול זה ללא תקלות ובעיות. אין זה יהיה נכון להמשיך לחלק זה של המדריך לפני [...]