קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס ו SEO | עמוד 2

מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns

אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.

מהם UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו [...]

Google Search Console - מדריך מקיף (מעודכן 2021)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת [...]

ההשפעה של קישורי Nofollow, Sponsored ו UGC על קידום אתרים

גוגל הרעישה את עולם ה SEO ויצאה בהכרזה על שתי  תכונות חדשות לסימון קישורי nofollow ואלו יעזרו לגוגל להבין את טוב יותר את טבעם של קישורים. עם זאת, הכרזה זו גרמה לבלבול מסויים בעולם ה [...]

Disavow Tool - דחייה והתנערות מקישורים באיכות נמוכה

בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון [...]

הפניות 301 קבועות וחשיבותן מבחינת קידום אתרים ו SEO

הפניות 301 נוטות לבלבל לפעמים וגורמות באופן קבוע לוויכוחים לגבי הדרך הנכונה להשתמש באלו אצל מקדמי אתרים ואנשי SEO.  בפוסט זה נבהיר מה זה הפניית 301, מדוע ומתי עליכם להשתמש בהפניות 301 וכיצד לבצע הפניות [...]