שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]
קטגוריה: קידום ו SEO | עמוד 2
גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.
מנהל ההפניות (Redirects Manager) של Yoast SEO Premium מאפשר יצירת הפניות אוטומטית בעת שינוי URL כלשהו באתר שלכם. במרבית המקרים זוהי אופציה מצויינת ותרצו לשמור את אותם הפניות, אך ישנם מצבים בהם תעדיפו לבטל אפשרות זו. למאמר על התוסף יוסט [...]
במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]
אחד ה- API החשובים והפחות מוכרים בוורדפרס הוא ה- Rewrite API. אותו API מספק את האפשרות והפונקציונליות ליצירת מבנה קישורים מותאמים אישית. בפוסט זה נלמד כיצד להשתמש במשתני השאילתה (Query Vars) הדיפולטיביים שוורדפרס
Core Web Vitals מייצגים סט של מדדים המשמשים את גוגל בכדי להעריך את חווית המשתמש (UX) של אתר מסויים ואינם קשורים לאיכות התוכן באתר. מדדים אלו הולכים להצטרף לאחרים כסט של מדדים בעלי השפעה על SEO ודירוג האתר בתוצאות החיפוש [...]
הקובץ robots.txt מכיל הנחיות למנועי חיפוש לגבי האופן בו עליהם לסרוק את האתר שלכם. בלעז הנחיות אלו נראות directives, וניתן להשתמש באלו בכדי להנחות בוטים ומנועי חיפוש כי עליהם להמנע מסריקת חלקים מסויימים באתר שלכם. בפוסט זה ניתן מבט מעמיק [...]
משבר הקורונה אילץ עסקים מסויימים ובעלי אתרי e-commerce להקפיא את הפעילות ברשת שלהם עקב הקושי לספק את הסחורה. אם אתם מנהלים אתר סחר והגעתם לסיטואציה דומה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשבתת המכירה באתר.