חיפוש ]

קטגוריה: קידום ו SEO | עמוד 2

11 דרכים להקטנת שיעור הנטישה ושיפור המרות באתר

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

ביטול הפניות אוטומטיות ב Yoast SEO Premium

מנהל ההפניות (Redirects Manager) של Yoast SEO Premium מאפשר יצירת הפניות אוטומטית בעת שינוי URL כלשהו באתר שלכם. במרבית המקרים זוהי אופציה מצויינת ותרצו לשמור את אותם הפניות, אך ישנם מצבים בהם תעדיפו לבטל אפשרות זו. למאמר על התוסף יוסט [...]

מספר מילים על שיעור נטישה/עזיבה (Bounce Rate) בגוגל אנליטיקס

במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]

בניית מבנה קישורים מותאם באמצעות ה- Rewrite API של וורדפרס

אחד ה- API החשובים והפחות מוכרים בוורדפרס הוא ה- Rewrite API. אותו API מספק את האפשרות והפונקציונליות ליצירת מבנה קישורים מותאמים אישית. בפוסט זה נלמד כיצד להשתמש במשתני השאילתה (Query Vars) הדיפולטיביים שוורדפרס

מהם Core Web Vitals, כיצד לנטר, למדוד ולשפר מדדים אלו?

Core Web Vitals מייצגים סט של מדדים המשמשים את גוגל בכדי להעריך את חווית המשתמש (UX) של אתר מסויים ואינם קשורים לאיכות התוכן באתר. מדדים אלו הולכים להצטרף לאחרים כסט של מדדים בעלי השפעה על SEO ודירוג האתר בתוצאות החיפוש [...]

מהו קובץ robots.txt וכיצד להשתמש בו נכון

הקובץ robots.txt מכיל הנחיות למנועי חיפוש לגבי האופן בו עליהם לסרוק את האתר שלכם. בלעז הנחיות אלו נראות directives, וניתן להשתמש באלו בכדי להנחות בוטים ומנועי חיפוש  כי עליהם להמנע מסריקת חלקים מסויימים באתר שלכם. בפוסט זה ניתן מבט מעמיק [...]

כיצד להקפיא פעילות של אתרי E-Commerce מבלי לפגוע ב SEO

משבר הקורונה אילץ עסקים מסויימים ובעלי אתרי e-commerce להקפיא את הפעילות ברשת שלהם עקב הקושי לספק את הסחורה. אם אתם מנהלים אתר סחר והגעתם לסיטואציה דומה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשבתת המכירה באתר.