חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO | עמוד 2

11 דרכים לשיפור שיעור הנטישה ושיפור המרות באתר

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

ביטול הפניות אוטומטיות ב Yoast SEO Premium

מנהל ההפניות (Redirects Manager) של Yoast SEO Premium מאפשר יצירת הפניות אוטומטית בעת שינוי URL כלשהו באתר שלכם. במרבית המקרים זוהי אופציה מצויינת ותרצו לשמור את אותם הפניות, אך ישנם מצבים בהם תעדיפו לבטל אפשרות זו. למאמר על התוסף יוסט [...]

מספר מילים על שיעור נטישה/עזיבה (Bounce Rate) בגוגל אנליטיקס

במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]

מהו קובץ robots.txt וכיצד להשתמש בו נכון

הקובץ robots.txt מכיל הנחיות למנועי חיפוש לגבי האופן בו עליהם לסרוק את האתר שלכם. בלעז הנחיות אלו נראות directives, וניתן להשתמש באלו בכדי להנחות בוטים ומנועי חיפוש  כי עליהם להמנע מסריקת חלקים מסויימים באתר שלכם. בפוסט זה ניתן מבט מעמיק [...]

כיצד להקפיא פעילות של אתרי E-Commerce מבלי לפגוע ב SEO

משבר הקורונה אילץ עסקים מסויימים ובעלי אתרי e-commerce להקפיא את הפעילות ברשת שלהם עקב הקושי לספק את הסחורה. אם אתם מנהלים אתר סחר והגעתם לסיטואציה דומה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות להשבתת המכירה באתר.

מה זה HTTP Status Codes ואילו סטטוס קוד קיימים?

סטטוס קוד HTTP או בלעז HTTP Status Codes הוא תגובת שרת לבקשת הדפדפן. כשאתם מבקרים באתר כלשהו, הדפדפן שלך שולח בקשה לשרת וזה נענה לבקשה ומחזיר קוד בן שלוש ספרות: סטטוס קוד HTTP. אם נסתכל לצורך העניין על ה Header [...]

כיצד לקשר בין Google Search Console לגוגל אנליטיקס 4

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג כתובות IP מגוגל אנליטיקס 4

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]

מה זה UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

Savvy WordPress Development