האם ברשותכם אתר המציע מתכונים לגולשים? אם כן, יכול להיות ואתם כבר משתמשים בנתונים מובנים על מנת לסמן את המתכונים בכדי שיופיע בצורה בולטת בתוצאות החיפוש של גוגל. אך בשנה האחרונה גוגל ביצעו מספר שינויים שכנראה גורמים לאימפלמנטציה שביצעתם ללקות [...]
קטגוריה: קידום ו SEO | עמוד 6
אני מאד מתעניין בעולם קידום האתרים ומגלה דברים חדשים בנושא כל הזמן. אם לומר את האמת, אני מתחיל לחשוב שאם לא הייתי עסוק בפיתוח וורדפרס, כנראה שהעיסוק המרכזי שלי היה קידום אתרים בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תחום מרתק ואני [...]
כאשר משתמש שואל שאלה מסויימת בחיפוש, גוגל לבחירתה יכולה להראות את התוצאה כבלוק מיוחד הנקרא Featured Snippet בחלקו העליון של חלון תוצאות החיפוש. אותו Featured Snippet מכיל תקציר של התשובה כאשר זה נלקח מעמוד מסויים ולידו מופיע קישור לאותו עמוד, [...]
אם ברשותכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, המדריך הבא מיועד עבורכם. בין אם אתם בעלים של עסק צומח ומשגשג, מנהלי אתרים או מומחים לקידום אתרים ו - SEO, תמצאו כאן אינפורמציה הכרחית עבור תהליך האופטימיזציה לגוגל ולמנועי [...]
התכונה hreflang, אליה מתייחסים גם כ rel=alternate hreflang=x, היא מתודה לסימון עמודים הזהים בתוכן שלהם אך מיועדים לשפות או/ו איזורים שונים. התכונה מהווה סיגנל עבור מנועי החיפוש ונועדה בכדי לציין באיזו שפה ולאיזה איזור גיאוגרפי התוכן שלכם מיועד. השימוש בתכונה [...]
אם אינכם מכירים, אז נתונים מובנים או סכמה (Schema) הם בעצם תכונות HTML או סקריפטים העוזרים למנועי חיפוש לפרש את מבנה התוכן ולהבין כיצד להציגו בצורה נכונה ובולטת בתוצאות החיפוש (SERP's). לרבים מאיתנו יצא לעבוד על אתרי וורדפרס או פרוייקטים [...]
אחד התוספים הראשונים שאנו מתקינים כאשר אנו יוצרים אתר וורדפרס חדש או במצבים בהם מגיע לקוח שכבר קיים ברשותו אתר וורדפרס ומעוניין בקידומו הוא התוסף Wordpress SEO by Yoast. זהו כלי מעולה לניהול ה On Page SEO באתרי וורדפרס כמו גם [...]
אחת הבעיות בעולם הקידום ו - SEO, כזו שעלולה למנוע מאתר לעלות בדירוגים ולהצליח להתקדם באופן אורגני, היא תוכן משוכפל. למנועי חיפוש כמו גוגל יש בעיה עם תוכן זהה שמופיע במספר מקומות ברשת כמו גם על תוכן דומה שמופיע במספר [...]