קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס ו SEO | עמוד 5

קידום בגוגל - אופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO) - חלק ב'

אם ברשותכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, המדריך הבא מיועד עבורכם. בין אם אתם בעלים של עסק צומח ומשגשג, מנהלי אתרים או מומחים לקידום אתרים ו - SEO, תמצאו כאן אינפורמציה הכרחית [...]

התכונה Hreflang באתרים מרובי שפות

התכונה hreflang, אליה מתייחסים גם כ rel=alternate hreflang=x, היא מתודה לסימון עמודים הזהים בתוכן שלהם אך מיועדים לשפות או/ו איזורים שונים. התכונה מהווה סיגנל עבור מנועי החיפוש ונועדה בכדי לציין באיזו שפה ולאיזה איזור גיאוגרפי [...]

הוספת סכמה (Schema) ונתונים מובנים באתרי וורדפרס

אם אינכם מכירים, אז נתונים מובנים או סכמה (Schema) הם בעצם תכונות HTML או סקריפטים העוזרים למנועי חיפוש לפרש את מבנה התוכן ולהבין כיצד להציגו בצורה נכונה ובולטת בתוצאות החיפוש (SERP's). לרבים מאיתנו יצא לעבוד [...]

כיצד לתקן בעיות עם תגית ה Title ב Wordpress SEO by Yoast

אחד התוספים הראשונים שאנו מתקינים כאשר אנו יוצרים אתר וורדפרס חדש או במצבים בהם מגיע לקוח שכבר קיים ברשותו אתר וורדפרס ומעוניין בקידומו הוא התוסף Wordpress SEO by Yoast. זהו כלי מעולה לניהול ה On Page [...]

תוכן משוכפל - הגורמים והפתרונות באתרי וורדפרס

אחת הבעיות בעולם הקידום ו - SEO, כזו שעלולה למנוע מאתר לעלות בדירוגים ולהצליח להתקדם באופן אורגני, היא תוכן משוכפל. למנועי חיפוש כמו גוגל יש בעיה עם תוכן זהה שמופיע במספר מקומות ברשת כמו גם [...]

10 יתרונות לשימוש בוורדפרס בקידום אתרים ו SEO

זה לא סוד שכיום וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר באינטרנט. כמעט כל אתר רביעי בעולם בנוי על מערכת זו ועם סטטיסטיקה כזו לא ניתן להתווכח. עם זאת, לא כולם מודעים לכך שלמערכת זו ישנם [...]

בניית קישורים פנימיים באמצעות שורטקוד לפי קטגוריה

מדריך לבניית קישורים פנימיים בצורה אוטומטית בוורדפרס באמצעות שורטקוד. אם שמתם לב או לא, בחלק מהפוסטים בסאבי בלוג ישנו אלמנט המציג קישורים פנימיים (Internal Links) מאותה קטגוריה באמצע הפוסט. כבר מספר אנשים ביקשו לדעת האם [...]

תגיות כותרת בוורדפרס: H1, H2 - כיצד ומדוע להשתמש בהן

כותרות, בכל סוגי המדיה - בין עם פרינט או דיגיטל, עוזרים לתוכן שלכם להיות קריא וברור יותר. כותרות משרתות כסימנים ויזואלים כך שנושא התוכן שלכם ברור מיידית לגולש. רבים הקוראים שפשוט מדלגים על התוכן ישירות [...]