Search

סאבי בלוג - מדריכים על וורדפרס ו WEB, מפתח אתרי וורדפרס עצמאי, ישראל | עמוד 3

כיצד להשתמש ב Waze Deep Links

Waze Deep Links מאפשר למשתמשים באתר שלכם לפתוח את אפליקציית Waze בקלות באמצעות קישור חיצוני המוטמע באותו אתר, כך שתהיה למשתמש חוויה רציפה במעבר בין האתר שלכם לאפליקציית Waze לצורך ניווט לעסק או לאירוע שלכם. בואו נראה כיצד עובדת האינטגרציה [...]

איך לבצע אנימציה (Transition) על Gradients?

ב CSS לא ניתן לבצע אנימציה או שינוי חלק של Gradients בעזרת התכונה transition. במילים אחרות, ה transition הבא לא יעבוד: .gradient { min-height: 200px; background-image: linear-gradient( to right, hsl(49.68, 97.89%, 62.75%), hsl(200, 51.54%, 44.51%) ); transition: background-image 0.5s linear; [...]

כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס ל Google Ads

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]

כיצד להוסיף ACF Options Pages לאתרי פולילנג

לאחרונה נדרשתי להוסיף אפשרות עריכה לעמוד ארכיון כלשהו (Archive Page) באתר מסויים העובד עם פולילנג. מכיוון ובעזרת ACF לא ניתן להוסיף שדות לעמוד ארכיון (וזאת כי לא קיים בפועל עמוד כזה שניתן לערוך), היה עליי להוסיף את אפשרות העריכה על [...]

מספר מילים על ACF Synchronized JSON

אני מאד מחבב את Advanced Custom Fields וכבר כתבתי עליו בעבר. ולמרות שקיימות אלטרנטיבות מעניינות ליצירת שדות תוכן חדשים, ב 99% התוסף ACF בגירסת ה PRO שלו מספק את כל מה שאני צריך כמפתח בכל מה שקשור לפיתוח תבניות ייעודיות [...]

Unslick בנקודת שבירה מסויימת ואיתחול מחדש בעת הצורך (Slick Slider)

בפוסט זה נראה כיצד להשתמש בפונקציה unslick שהספרייה Slick Slider מספקת. הפונקציה unslick מאפשרת לנו לבטל את הפונקציונליות של הסליידר בנקודת שבירה (breakpoint) מסויימת, ואת זו ניתן לקבוע כשאנו מאתחלים את הקרוסלה תחת אפשרות ה responsive. זה נראה כך: $('.slider').slick({ dots: true, [...]

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]

91 דוגמאות יפות של התכונה box-shadow ב CSS

התכונה box-shadow ב CSS מוסיפה אפקט של צל סביב המסגרת של אלמנט מסויים. ניתן להשתמש ביותר מאפקט אחד על כל אלמנט וזאת על ידי הפרדה בין אפקטים באמצעות פסיק (comma). התכונה box-shadow מתוארת על ידי הֶסֵּט (offset) בציר ה X [...]

10 דרכים להקטנת שיעור הנטישה ושיפור המרות באתר

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.