קטגוריה: שיווק דיגיטלי | עמוד 2

10 דרכים להקטנת שיעור הנטישה ושיפור המרות באתר

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

כיצד לשתף עמוד/פוסט במצב טיוטה עם משתמשים אנונימים

לא פעם נתקלתי בסיטואציה בה רציתי לשתף פוסט או עמוד שעדיין במצב טיוטה עם אדם שאינו רשום למערכת. למשל, כשמישהו כתב פוסט אורח בבלוג ורציתי לשתף את הפוסט המצבו הסופי לפני הפרסום, או למשל כשהוספתי שפה לאתר מסויים ולפני הפרסום [...]

מבט נרחב על אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס

אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס הם אינטראקציות של המשתמש עם תוכן אותם ניתן למדוד עצמאית (בנפרד) לזמן הטעינה של עמוד אינטרנטי. למשל הורדות של קבצים, לחיצה על קישורים, שליחת טפסים, וצפייה בוידאו הם כולם דוגמאות לפעולות שייתכן ותרצו לנתח כאירועים.

מספר מילים על שיעור עזיבה/נטישה (Bounce Rate) בגוגל אנליטיקס

במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]

למה גם העסק שלך צריך צ'אט בוט, והאם כל הבוטים נולדו שווים?

שנת 2020 הפכה את רובנו לבודדים יותר, בין אם נשלחנו לבידוד או מצאנו עצמנו בסגר ממשלתי, ובין אם אנו דואגים להורים ולסבים שלנו ונמנעים מלפגוש אותם על מנת לשמור על בריאותם. סיטואציה זו, תוצר של מגיפת הקורונה, העמיקה את התלות [...]

מה זה Facebook Pixel ואיך להוסיפו לאתר וורדפרס?

במידה ואתם תוהים במקרה מהו אותו Facebook Pixel (פייסבוק פיקסל), ואם (גם כן במקרה) אתם מעוניינים לדעת האם אתם צריכים להוסיפו לאתר הוורדפרס שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה אסביר מהו אותו פיקסל של פייסבוק וכיצד הוא יכול לשמש [...]

כיצד לקשר בין Google Search Console לגוגל אנליטיקס

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...