אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]
קטגוריה: שיווק דיגיטלי | עמוד 2
האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]
בפוסט זה נסביר איך להגדיר המרה במערכת זו וכיצד להתקין/להוסיף את תג המעקב באתר וורדפרס באמצעות קוד וכיצג לקשר בין גוגל אנליטיקס ל Google Ads.
שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]
גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.
לא פעם נתקלתי בסיטואציה בה רציתי לשתף פוסט או עמוד שעדיין במצב טיוטה עם אדם שאינו רשום למערכת. למשל, כשמישהו כתב פוסט אורח בבלוג ורציתי לשתף את הפוסט המצבו הסופי לפני הפרסום, או למשל כשהוספתי שפה לאתר מסויים ולפני הפרסום [...]
אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס הם אינטראקציות של המשתמש עם תוכן אותם ניתן למדוד עצמאית (בנפרד) לזמן הטעינה של עמוד אינטרנטי. למשל הורדות של קבצים, לחיצה על קישורים, שליחת טפסים, וצפייה בוידאו הם כולם דוגמאות לפעולות שייתכן ותרצו לנתח כאירועים.
במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]