חיפוש ]

קטגוריה: שיווק דיגיטלי | עמוד 3

מהם Core Web Vitals, כיצד לנטר, למדוד ולשפר מדדים אלו?

Core Web Vitals מייצגים סט של מדדים המשמשים את גוגל בכדי להעריך את חווית המשתמש (UX) של אתר מסויים ואינם קשורים לאיכות התוכן באתר. מדדים אלו הולכים להצטרף לאחרים כסט של מדדים בעלי השפעה על SEO ודירוג האתר בתוצאות החיפוש [...]

למה גם העסק שלך צריך צ'אט בוט, והאם כל הבוטים נולדו שווים?

שנת 2020 הפכה את רובנו לבודדים יותר, בין אם נשלחנו לבידוד או מצאנו עצמנו בסגר ממשלתי, ובין אם אנו דואגים להורים ולסבים שלנו ונמנעים מלפגוש אותם על מנת לשמור על בריאותם. סיטואציה זו, תוצר של מגיפת הקורונה, העמיקה את התלות [...]

מה זה Facebook Pixel ואיך להוסיפו לאתר וורדפרס?

במידה ואתם תוהים במקרה מהו אותו Facebook Pixel (פייסבוק פיקסל), ואם (גם כן במקרה) אתם מעוניינים לדעת האם אתם צריכים להוסיפו לאתר הוורדפרס שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה אסביר מהו אותו פיקסל של פייסבוק וכיצד הוא יכול לשמש [...]

כיצד לקשר בין Google Search Console לגוגל אנליטיקס 4

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג את כתובת ה IP שלכם מגוגל אנליטיקס

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]

מהם UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

Google Search Console – מדריך מקיף (מעודכן 2024)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]