כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]
קטגוריה: שיווק דיגיטלי | עמוד 3
הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...
קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...
ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]
זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]
מכיוון ואני משתמש ב Relevanssi, ברשותי האופציה לראות בצורה נוחה אילו חיפושים בוצעו בסאבי בלוג. מסתבר שלא מעט אנשים מחפשים הביטוי ״רשימת תפוצה״ ו "Mailchimp". אז החלטתי לכתוב מדריך המסביר כיצד לפתוח רשימת תפוצה ב Mailchimp וכיצד להוסיף טופס המאפשר [...]
אני מאד מתעניין בעולם קידום האתרים ומגלה דברים חדשים בנושא כל הזמן. אם לומר את האמת, אני מתחיל לחשוב שאם לא הייתי עסוק בפיתוח וורדפרס, כנראה שהעיסוק המרכזי שלי היה קידום אתרים בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תחום מרתק ואני [...]
אם ברשותכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, המדריך הבא מיועד עבורכם. בין אם אתם בעלים של עסק צומח ומשגשג, מנהלי אתרים או מומחים לקידום אתרים ו - SEO, תמצאו כאן אינפורמציה הכרחית עבור תהליך האופטימיזציה לגוגל ולמנועי [...]