חיפוש ]

פוסטים בנושא: שיווק דיגיטלי | עמוד 3

למה גם העסק שלך צריך צ'אט בוט, והאם כל הבוטים נולדו שווים?

שנת 2020 הפכה את רובנו לבודדים יותר, בין אם נשלחנו לבידוד או מצאנו עצמנו בסגר ממשלתי, ובין אם אנו דואגים להורים ולסבים שלנו ונמנעים מלפגוש אותם על מנת לשמור על בריאותם. סיטואציה זו, תוצר של מגיפת הקורונה, העמיקה את התלות [...]

מה זה Meta Pixel ואיך להוסיף אותו לאתר וורדפרס?

במידה ואתם תוהים במקרה מהו אותו Facebook Pixel (פייסבוק פיקסל), ואם (גם כן במקרה) אתם מעוניינים לדעת האם אתם צריכים להוסיפו לאתר הוורדפרס שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה אסביר מהו אותו פיקסל של פייסבוק וכיצד הוא יכול לשמש [...]

כיצד לקשר בין Google Search Console לגוגל אנליטיקס 4

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

כיצד להחריג כתובות IP מגוגל אנליטיקס 4

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]

מה זה UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]

Disavow Tool – דחייה והתנערות מקישורים באיכות נמוכה

בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון יהיה לומר לה בעצמכם באמצעות [...]

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית [...]

קידום בגוגל – SEO טכני (Technical SEO) – חלק א׳

זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]

בנייה ושליחה של Sitemap (מפת אתר) באתרי וורדפרס

מפת אתר, או Sitemap בלועזית הוא קובץ בו אתם מספקים מידע על עמודים, וידאו וסוגי קבצים נוספים הקיימים באתר שלכם כמו גם על מערכת היחסים בין אלו. מנועי חיפוש כמו גוגל קוראים קובץ זה בכדי להבין אינטיליגנטית יותר כיצד לסרוק [...]

יצירת רשימת תפוצה עם התוסף Mailchimp for WordPress

מכיוון ואני משתמש ב Relevanssi, ברשותי האופציה לראות בצורה נוחה אילו חיפושים בוצעו בסאבי בלוג. מסתבר שלא מעט אנשים מחפשים הביטוי ״רשימת תפוצה״ ו "Mailchimp". אז החלטתי לכתוב מדריך המסביר כיצד לפתוח רשימת תפוצה ב Mailchimp וכיצד להוסיף טופס המאפשר [...]

Savvy WordPress Development