חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO | עמוד 3

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]

ההשפעה של קישורי Nofollow, Sponsored ו UGC על קידום אתרים

גוגל הרעישה את עולם ה SEO ויצאה בהכרזה על שתי  תכונות חדשות לסימון קישורי nofollow ואלו יעזרו לגוגל להבין את טוב יותר את טבעם של קישורים. עם זאת, הכרזה זו גרמה לבלבול מסויים בעולם ה SEO ואצל מקדמי אתרים. בפוסט [...]

Disavow Tool – דחייה והתנערות מקישורים באיכות נמוכה

בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון יהיה לומר לה בעצמכם באמצעות [...]

הפניות 301 קבועות וחשיבותן מבחינת קידום אתרים ו SEO

הפניות 301 נוטות לבלבל לפעמים וגורמות באופן קבוע לוויכוחים לגבי הדרך הנכונה להשתמש באלו אצל מקדמי אתרים ואנשי SEO.  בפוסט זה נבהיר מה זה הפניית 301, מדוע ומתי עליכם להשתמש בהפניות 301 וכיצד לבצע הפניות 301 באתר שלכם בצורה הנכונה. [...]

טיפול במוצרים שאינם זמינים בחנות (או אזלו מהמלאי) מבחינת SEO

בלתי נמנע שבחנויות דיגיטליות ואתרי ווקומרס יהיו מוצרים שאינם רלוונטים או שאינם זמינים יותר לרכישה, בין אם בצורה זמנית או קבועה. מה עלינו לעשות עם עמודי מוצר אלו בכדי לשמור על בריאות האתר מבחינת SEO ועל מנת לשמור על חווית [...]

אופטימיזצית SEO לעמודי קטגוריה לטובת דירוג גבוה יותר

עמודי הקטגוריות בוורדפרס הם באופן גורף העמודים המוזנחים ביותר מבחינת קידום ו SEO. כאשר אתם מנווטים לעמוד קטגוריה בבלוג כלשהו, כנראה שלא תראו הרבה מעבר לרשימת פוסטים הנמצאים באותה קטגוריה. גרוע מכך, לא פעם תגלו כי כותרת הקטגוריה אותה מנועי [...]

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית [...]

האופן בו גוגל ומנועי חיפוש מתייחסים לכתובות URL

מנועי חיפוש זקוקים לכתובת אתר ייחודית לכל עמוד בכדי לאפשר סריקה ויצירת אינדקס ובכדי להפנות את המשתמשים לעמוד זה. בואו נסביר מעט על המבנה של כתובת URL ונתאר כיצד מנועי חיפוש מתייחסים לכתובות אלו. ניתן לומר כי באופן כללי כתובת URL [...]

קידום בגוגל – SEO טכני (Technical SEO) – חלק א׳

זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]

מדוע האתר שלי לא מופיע בגוגל? הגורמים והפתרונות…

בפוסט זה נסביר כיצד לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ונראה מהן הסיבות היכולות למנוע ממנו להופיע בתוצאות חיפוש אלו. זהו פוסט קצר וקולע אז בואו ניגש ישר לעניין ונעבור על מספר גורמים אפשריים המונעים מהאתר שלכם להופיע [...]

מה זה תקציב זחילה (Crawl Budget) בהקשר של SEO

תקציב זחילה או בשמו הלועזי Crawl Budget הוא מספר העמודים אותם הבוט של גוגל סורק ומאנדקס באתר שלכם בזמן נתון מסויים. אך מדוע תקציב זחילה זה חשוב עבור קידום האתר שלכם בגוגל? אם נאמר בקצרה - אז במידה וגוגל אינם [...]

Savvy WordPress Development