חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO | עמוד 3

טיפול במוצרים שאינם זמינים בחנות (או אזלו מהמלאי) מבחינת SEO

בלתי נמנע שבחנויות דיגיטליות ואתרי ווקומרס יהיו מוצרים שאינם רלוונטים או שאינם זמינים יותר לרכישה, בין אם בצורה זמנית או קבועה. מה עלינו לעשות עם עמודי מוצר אלו בכדי לשמור על בריאות האתר מבחינת SEO ועל מנת לשמור על חווית [...]

אופטימיזצית SEO לעמודי קטגוריה לטובת דירוג גבוה יותר

עמודי הקטגוריות בוורדפרס הם באופן גורף העמודים המוזנחים ביותר מבחינת קידום ו SEO. כאשר אתם מנווטים לעמוד קטגוריה בבלוג כלשהו, כנראה שלא תראו הרבה מעבר לרשימת פוסטים הנמצאים באותה קטגוריה. גרוע מכך, לא פעם תגלו כי כותרת הקטגוריה אותה מנועי [...]

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית [...]

האופן בו גוגל ומנועי חיפוש מתייחסים לכתובות URL

מנועי חיפוש זקוקים לכתובת אתר ייחודית לכל עמוד בכדי לאפשר סריקה ויצירת אינדקס ובכדי להפנות את המשתמשים לעמוד זה. בואו נסביר מעט על המבנה של כתובת URL ונתאר כיצד מנועי חיפוש מתייחסים לכתובות אלו. ניתן לומר כי באופן כללי כתובת URL [...]

קידום בגוגל – SEO טכני (Technical SEO) – חלק א׳

זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]

מדוע האתר שלי לא מופיע בגוגל? הגורמים והפתרונות…

בפוסט זה נסביר כיצד לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ונראה מהן הסיבות היכולות למנוע ממנו להופיע בתוצאות חיפוש אלו. זהו פוסט קצר וקולע אז בואו ניגש ישר לעניין ונעבור על מספר גורמים אפשריים המונעים מהאתר שלכם להופיע [...]

מה זה תקציב זחילה (Crawl Budget) בהקשר של SEO

תקציב זחילה או בשמו הלועזי Crawl Budget הוא מספר העמודים אותם הבוט של גוגל סורק ומאנדקס באתר שלכם בזמן נתון מסויים. אך מדוע תקציב זחילה זה חשוב עבור קידום האתר שלכם בגוגל? אם נאמר בקצרה - אז במידה וגוגל אינם [...]

מהן כתובות קנוניות (Canonical URLs) וכיצד להשתמש בהן?

אם יש לכם עמוד כלשהו באתר הנגיש על ידי מספר כתובות URL, או ברשותכם עמודים שונים עם תוכן זהה - למשל עמוד לו גירסת מובייל וגירסת דסקטופ, גוגל יראו אלו כגירסאות משוכפלות של אותו עמוד. הם יבחרו כתובת אחת מאלו [...]

כיצד להשתמש בתגיות rel=next & rel=prev בסדרת עמודים?

האלמנטים rel="next" ו rel="prev" הם  HTML Link Elements שנועדו בכדי לציין יחסים בין כתובות URL בסדרה או סט של עמודים. ברמת אתרי אינטרנט, סדרה ממוספרת של תוכן כלשהו יכולה להתבטא במספר צורות. היא יכולה להיות מאמר ארוך המחולק למספר עמודים [...]

בנייה ושליחה של Sitemap (מפת אתר) באתרי וורדפרס

מפת אתר, או Sitemap בלועזית הוא קובץ בו אתם מספקים מידע על עמודים, וידאו וסוגי קבצים נוספים הקיימים באתר שלכם כמו גם על מערכת היחסים בין אלו. מנועי חיפוש כמו גוגל קוראים קובץ זה בכדי להבין אינטיליגנטית יותר כיצד לסרוק [...]

על הפניות וביטויים רגולריים (Regex) בוורדפרס

ההבנה כיצד ליישם הפניות 301 עם ביטויים רגולריים (Regular Expressions) יכולה להיות מעט בעייתית ומתסכלת גם עבור מפתחים מנוסים. אם לומר בכנות גם אני לוקה בחסר בנושא Regular Expressions וזה בהחלט ידע שימושי שאני מתכנן ללמוד טוב יותר, ואתחיל כמותכם [...]

Savvy WordPress Development