חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO

רוצים לשפר את נראות האתר שלכם בגוגל? מחפשים דרכים לבצע אופטימיזציה לתוכן, לסייע למנועי חיפוש לסרוק את האתר ביעילות, ולהגיע לדירוגים טובים יותר? הגעתם למקום הנכון.

תמצאו בקטגוריה זו מדריכים וטיפים מעשיים על קידום אתרי וורדפרס, שיפור התוכן באתר, והבנה עמוקה יותר של עולמות ה-SEO והאופטימיזציה.

בין היתר, נלמד על SEO טכני, נעמיק ב-On-Page SEO שממוקד בתוכן האתר, ונכיר כלים חיוניים כמו Yoast SEO ו-Rank Math שיכולים לשדרג משמעותית את המיקומים שלכם בתוצאות החיפוש.

מה גורם לשגיאות 404 בוורדפרס? הסיבות הנפוצות ביותר

שגיאת 404 מתרחשת כאשר משתמש מבקש עמוד שאינו קיים באתר הוורדפרס שלכם. בעוד שחלק מהשגיאות הללו נחשבות תקינות, עלייה חדה בכמות שגיאות 404 בדרך כלל מצביעה על בעיה – בין אם מדובר בקישור קבוע שבור, פוסט שנמחק או תוסף שהוגדר [...]

השוואה מלאה: Yoast SEO מול Rank Math לוורדפרס

הבחירה בין Yoast SEO ל־Rank Math היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו בעת אופטימיזציה לאתר ה־WordPress שלכם. שני התוספים מסייעים בשיפור SEO פנימי, יצירת מפת אתר, ניהול מטא נתונים והטמעת נתונים מובנים — אך קיימים ביניהם הבדלים משמעותיים בפונקציונליות, תמחור, [...]

התוסף Rank Math – מדריך מפורט והגדרות SEO מומלצות

התוסף SEO by Yoast היה בשנים האחרונות התוסף היחידי עליו סמכתי בהקשר של אופטימיזציית SEO לאתרי וורדפרס, די מובן לאור העובדה שלא היו תוספי SEO מקיפים כמו יואסט בתחילת הדרך. אך היום לעומת זאת המצב שונה… ישנו תוסף (פלאגין) חדש [...]

התאמה אישית של פירורי הלחם בתוסף Rank Math SEO

Rank Math כוללת הגדרות פירורי לחם מובנות דרך לוח הבקרה של וורדפרס תחת Rank Math SEO → הגדרות כלליות → פירורי לחם. ההגדרות מאפשרות להפעיל, לעצב ולמקם פירורי לחם באתר שלך. עם זאת, אם ברצונכם לעבור מעבר לאפשרויות שבממשק ולהתאים [...]

4 דרכים לשיפור SEO בעזרת Google Search Console

Google Search Console (GSC) הוא כלי חיוני לבעלי אתרים ואנשי SEO. הוא מספק תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלכם בגוגל ומדגיש תחומים שניתן לשפר כדי להגדיל את התנועה האורגנית. בפוסט זה נתמקד בשני חלקים של GSC: הלשונית ביצועים והלשונית הוספה [...]

איך להסיר את עמודי תוצאות החיפוש מהאינדקס של גוגל

ניתן ואף רצוי (במרבית המקרים) למנוע ממנועי החיפוש מלהוסיף לאינדקס את עמודי תוצאות החיפוש באתרי וורדפרס. תרצו לעשות זאת בכדי לא לבזבז תקציב זחילה על עמודים שאין צורך להוסיף לאינדקס וגם בכדי שאלו לא יופיעו לכם בגוגל סרץ׳ קונסול. הוספת [...]

מעקב המרות בגוגל אנליטיקס 4 (Goals)

המרה בגוגל אנליטיקס (היכולה להקרא גם יעד) יכולה להיות כל פעילות חשובה באתר החשובה לעסק שלכם. למשל, שליחת טופס, הרשמה לרשימת התפוצה, או אף רכישה של מוצר כלשהו. בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס (Universal Analytics), אותן המרות הנקראות Conversions בלעז [...]

9 סוגי סכמות מומלצות לאתרי תוכן וחנויות איקומרס

במדריך זה נסקור בעיקר את סוגי הסכמות המומלצות/קיימות עבור אתרי תוכן ועבור חנויות ואתרי איקומרס. שימוש נכון בסכמה מסייע למנועי החיפוש לפרש את התוכן, מאפשר להבליט עמודים ומידע רלוונטי וחשוב בתוצאות החיפוש...

על קישורים יוצאים והערך שלהם מבחינת קידום ו SEO

קישורים יוצאים (Outbound Links) הם הטקטיקה הכי פחות מוערכת בשיווק תוכן (Content Marketing) ובתהליך האופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO Optimization). כל מי שמתעסק עם קידום אתרים ו SEO, לבטח יודע כי קישור מהעולם החיצון המצביע לאתר שלכם הוא סיגנל חשוב התורם לדירוג [...]

כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס 4 ל Google Ads

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]

Savvy WordPress Development