חיפוש ]

פוסטים בנושא: קידום ו SEO | עמוד 5

קידום בגוגל – אופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO) – חלק ב'

אם ברשותכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, המדריך הבא מיועד עבורכם. בין אם אתם בעלים של עסק צומח ומשגשג, מנהלי אתרים או מומחים לקידום אתרים ו - SEO, תמצאו כאן אינפורמציה הכרחית עבור תהליך האופטימיזציה לגוגל ולמנועי [...]

מספר מילים על התכונה Hreflang באתרים מרובי שפות

התכונה hreflang, אליה מתייחסים גם כ rel=alternate hreflang=x, היא מתודה לסימון עמודים הזהים בתוכן שלהם אך מיועדים לשפות או/ו איזורים שונים. התכונה מהווה סיגנל עבור מנועי החיפוש ונועדה בכדי לציין באיזו שפה ולאיזה איזור גיאוגרפי התוכן שלכם מיועד. השימוש בתכונה [...]

הוספת סכמה (Schema) ונתונים מובנים באתרי וורדפרס

אם אינכם מכירים, אז נתונים מובנים או סכמה (Schema) הם בעצם תכונות HTML או סקריפטים העוזרים למנועי חיפוש לפרש את מבנה התוכן ולהבין כיצד להציגו בצורה נכונה ובולטת בתוצאות החיפוש (SERP's). לרבים מאיתנו יצא לעבוד על אתרי וורדפרס או פרוייקטים [...]

כיצד לתקן בעיות עם תגית ה Title ב WordPress SEO by Yoast

אחד התוספים הראשונים שאנו מתקינים כאשר אנו יוצרים אתר וורדפרס חדש או במצבים בהם מגיע לקוח שכבר קיים ברשותו אתר וורדפרס ומעוניין בקידומו הוא התוסף Wordpress SEO by Yoast. זהו כלי מעולה לניהול ה On Page SEO באתרי וורדפרס כמו גם [...]

10 יתרונות לשימוש בוורדפרס בקידום אתרים ו SEO

זה לא סוד שכיום וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר באינטרנט. כמעט כל אתר רביעי בעולם בנוי על מערכת זו ועם סטטיסטיקה כזו לא ניתן להתווכח. עם זאת, לא כולם מודעים לכך שלמערכת זו ישנם גם יתרונות משמעותיים מבחינת קידום [...]

בניית קישורים פנימיים באמצעות שורטקוד לפי קטגוריה

מדריך לבניית קישורים פנימיים בצורה אוטומטית בוורדפרס באמצעות שורטקוד. אם שמתם לב או לא, בחלק מהפוסטים בסאבי בלוג ישנו אלמנט המציג קישורים פנימיים (Internal Links) מאותה קטגוריה באמצע הפוסט. כבר מספר אנשים ביקשו לדעת האם זו מערכת אוטומטית או האם [...]

שימוש בתגיות כותרת בוורדפרס לשיפור קריאות ו- SEO

כותרות, בכל סוגי המדיה - בין עם פרינט או דיגיטל, עוזרים לתוכן שלכם להיות קריא וברור יותר. כותרות משרתות כסימנים ויזואלים כך שנושא התוכן שלכם ברור מיידית לגולש. רבים הקוראים שפשוט מדלגים על התוכן ישירות לחלק אותו הם מעוניינים לדעת [...]

הצגת Related Posts (מאמרים רלוונטים) ללא תוסף

נראה כיצד להוסיף מאמרים רלוונטים באתר וורדפרס ללא תוסף. הצגת מאמרים רלוונטים (בשמם הלועזי Related Posts) בבלוג שלכם יכולה לשפר מעורבות עם התוכן, לשמור על הגולשים באתר שלכם ואף לעזור לקידום האתר. על ידי הצגת מאמרים רלוונטים באתר, אתם תורמים לחווית [...]

על קישורי NoFollow והערך שלהם באסטרטגית קידום אתרים

קישורי NoFollow הם חלק חשוב מאסטרטגיית קידום ו SEO. המציאות היא כזו - קישורי NoFollow עוזרים לקידום האתר שלכם נקודה. אני אומר זאת ממעט נסיוני האישי בנושא ובעיקר מעדויות שראיתי במחקרים למינהם שמצאתי ברשת. זה לא בדיוק משנה, התשובה זהה. [...]

הוספת פירורי לחם באתרי וורדפרס (Breadcrumbs)

פירורי לחם, או בשפה במקצועית Breadcrumbs הם מערכת לניווט משני באתר וורדפרס. המערכת מראה למשתמש את המיקום בו הוא נמצא באתר שלכם. המונח הגיע בעצם מהאגדה על עמי ותמי בה הדמות הראשית השאירה שביל של פירורי לחם על מנת למצוא [...]

חשיבות ה Trailing Slash בכתובות URL

כבר נתקלתי בשאלה ״מדוע בחלק מהקישורים ישנו קו נטוי (trailing slash) בסוף ה URL ובחלקם לא?״. אם התשובה של המפתח אותו אתם שואלים היא בסגנון: ״זה לא משנה שניהם עובדים״, תשקלו להחליף מפתח מכיוון ותשובה זו אינה נכונה. כשאנו מדברים [...]

Savvy WordPress Development official logo