ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]
פוסטים בנושא: שיווק דיגיטלי | עמוד 4
בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון יהיה לומר לה בעצמכם באמצעות [...]
אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה הטכנית [...]
זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס (או [...]
מפת אתר, או Sitemap בלועזית הוא קובץ בו אתם מספקים מידע על עמודים, וידאו וסוגי קבצים נוספים הקיימים באתר שלכם כמו גם על מערכת היחסים בין אלו. מנועי חיפוש כמו גוגל קוראים קובץ זה בכדי להבין אינטיליגנטית יותר כיצד לסרוק [...]
מכיוון ואני משתמש ב Relevanssi, ברשותי האופציה לראות בצורה נוחה אילו חיפושים בוצעו בסאבי בלוג. מסתבר שלא מעט אנשים מחפשים הביטוי ״רשימת תפוצה״ ו "Mailchimp". אז החלטתי לכתוב מדריך המסביר כיצד לפתוח רשימת תפוצה ב Mailchimp וכיצד להוסיף טופס המאפשר [...]
מספר עובדות מאד מפתיעות על וורדפרס שכנראה ולא ידעתם. אם איכם משוכנעים עדיין כי וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם, אז הנה רשימה של הסטטיסטיקות והמידע המעניין ביותר על וורדפרס נכון לנובמבר 2018. ניגש ישר לאותן סטטיסטיקות בלי לחפור יותר [...]
אם אתם עוקבים אחר בלוג זה, כנראה ושמתם לב כי אני משפר את הנראות והפונקציונליות שלו בצורה מתמדת. באופן כללי, אני מנסה לגרום לבלוג להראות כמה שיותר מזמין, קריא ונעים לעין וזאת על מנת לשפר את חווית המשתמש בכדי שתחזרו [...]