חיפוש ]

פוסטים בנושא: שיווק דיגיטלי | עמוד 2

העברת UTM Parameters בין עמודים, אתרים או דומיינים

באחד הפרוייקטים האחרונים שלי הלקוח ביקש כי אעביר את ה UTM Parameters איתם מגיע המשתמש מהקמפיינים השונים לעמודים אחרים באתר. אם נדייק, הבקשה הייתה כי אותם פרמטרים יועבר כשהלקוח לוחץ ספציפית על אחד הקישורים או ההנעות לפעולה המובילות לאפליקציה אינטרנטית [...]

מעקב המרות בגוגל אנליטיקס 4 (Goals)

המרה בגוגל אנליטיקס (היכולה להקרא גם יעד) יכולה להיות כל פעילות חשובה באתר החשובה לעסק שלכם. למשל, שליחת טופס, הרשמה לרשימת התפוצה, או אף רכישה של מוצר כלשהו. בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס (Universal Analytics), אותן המרות הנקראות Conversions בלעז [...]

9 סוגי סכמות מומלצות לאתרי תוכן וחנויות איקומרס

במדריך זה נסקור בעיקר את סוגי הסכמות המומלצות/קיימות עבור אתרי תוכן ועבור חנויות ואתרי איקומרס. שימוש נכון בסכמה מסייע למנועי החיפוש לפרש את התוכן, מאפשר להבליט עמודים ומידע רלוונטי וחשוב בתוצאות החיפוש...

הוספת גוגל אנליטיקס 4 לאתר וורדפרס – מדריך התקנה

ב 1 ביולי 2023 Universal Analytics (בקצרה UA) של גוגל יפסיק לעבד מידע. תוכלו להמשיך ולצפות במידע שנאסף לתקופה מסויימת אחר כך, אך מידע חדש שיתקבל מתאריך זה תוכלו לראות אך ורק בגוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקצרה), שהוא בעצם הדור [...]

כיצד לחבר בין גוגל אנליטיקס 4 ל Google Ads

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]

יצירת כותרות נכונות (סניפטים) לתוצאות החיפוש עבור SEO

האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]

11 דרכים לשיפור שיעור הנטישה ושיפור המרות באתר

שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]

קידום אורגני של מוצרים בחנות על ידי Reverse Engineering של גוגל שופינג

גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.

מה זה DNS (Domain Name System) וכיצד הוא עובד?

במילים פשוטות, Domain Name System הוא אוסף של מסדי נתונים המתרגם ״שמות מארח״ (Hostnames) לכתובות IP. ניתן להתייחס ל DNS כאל ״ספר הטלפונים של האינטרנט״ מכיוון והוא ממיר שמות מארח שקל לזכור כמו www.duckduckgo.com לכתובת IP כמו 40.114.177.156.

Savvy WordPress Development official logo