פונטים ממלאים תפקיד מרכזי בעיצוב אתרים, ומשפיעים על קריאות, חוויית משתמש והאסתטיקה הכללית של האתר. לא רק ששילוב נכון של גופנים משפר את העיצוב ונראות האתר, אלא גם מעביר את אישיות המותג שלכם בצורה אפקטיבית יותר. בפוסט זה, נסביר בקצרה [...]
פוסטים בנושא: שיווק דיגיטלי
מאמרים ופוסטים על מרקטינג / שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי המתייחס למגוון אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט. למשל קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה ובין אלו מתייחס גם לכלים הדיגיטלים העומדים לרשותינו ומאפשרים לנתח טוב יותר את אותם אפשרויות פרסום שהזכרנו.
לבטח אתם יודעים כי בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות וזאת לאור יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד.
אז בקטגוריה זו תמצאו פוסטים ומידע על שיווק דיגיטלי ונושאים הקשורים לזה בעקיפין. תמצאו כאן פוסטים על קונסולת החיפוש של גוגל, על כיצד לעקוב אחר המרות, הסבר על UTM Parameters, פוסטים הקשורים לגוגל אנליטיקס, ואף פוסט על כיצד למצוא מפתח וורדפרס לפרוייקט הבא שלכם.
Google Search Console (GSC) הוא כלי חיוני לבעלי אתרים ואנשי SEO. הוא מספק תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלכם בגוגל ומדגיש תחומים שניתן לשפר כדי להגדיל את התנועה האורגנית. בפוסט זה נתמקד בשני חלקים של GSC: הלשונית ביצועים והלשונית הוספה [...]
בפוסט זה נראה מהם הצעדים שיש לקחת בכדי להגדיר רשומות MX עבור Google Workspace ב cPanel. לפני שאתם ממשיכים עליכם לוודא כי ברשותכם אימייל תקין ופעיל ב Google Workspace כמובן. הנה השלבים שעליכם לבצע בכדי להגדיר את רשומות ה MX [...]
באחד הפרוייקטים האחרונים שלי הלקוח ביקש כי אעביר את ה UTM Parameters איתם מגיע המשתמש מהקמפיינים השונים לעמודים אחרים באתר. אם נדייק, הבקשה הייתה כי אותם פרמטרים יועבר כשהלקוח לוחץ ספציפית על אחד הקישורים או ההנעות לפעולה המובילות לאפליקציה אינטרנטית [...]
המרה בגוגל אנליטיקס (היכולה להקרא גם יעד) יכולה להיות כל פעילות חשובה באתר החשובה לעסק שלכם. למשל, שליחת טופס, הרשמה לרשימת התפוצה, או אף רכישה של מוצר כלשהו. בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס (Universal Analytics), אותן המרות הנקראות Conversions בלעז [...]
במדריך זה נסקור בעיקר את סוגי הסכמות המומלצות/קיימות עבור אתרי תוכן ועבור חנויות ואתרי איקומרס. שימוש נכון בסכמה מסייע למנועי החיפוש לפרש את התוכן, מאפשר להבליט עמודים ומידע רלוונטי וחשוב בתוצאות החיפוש...
ב 1 ביולי 2023 Universal Analytics (בקצרה UA) של גוגל יפסיק לעבד מידע. תוכלו להמשיך ולצפות במידע שנאסף לתקופה מסויימת אחר כך, אך מידע חדש שיתקבל מתאריך זה תוכלו לראות אך ורק בגוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקצרה), שהוא בעצם הדור [...]
גוגל תג מנג׳ר (GTM בקצרה) היא מערכת לניהול תגיות המאפשרת ליצור ולנטר תגיות באמצעות ממשק וללא צורך בכתיבת קוד בכל פעם שאתם מעוניינים ליצור תגית. בכדי להשתמש בכלי זה עליכם להטמיע את הקוד של Google Tag Manager בכל עמודי האתר [...]