חיפוש ]

פוסטים בנושא: שיווק דיגיטלי

מאמרים ופוסטים על מרקטינג / שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי המתייחס למגוון אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט. למשל קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה ובין אלו מתייחס גם לכלים הדיגיטלים העומדים לרשותינו ומאפשרים לנתח טוב יותר את אותם אפשרויות פרסום שהזכרנו.

לבטח אתם יודעים כי בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של העדפת פרסום דיגיטלי על פני המדיות הוותיקות וזאת לאור יתרונות מהותיים למפרסם ולקהל הלקוחות כאחד.

אז בקטגוריה זו תמצאו פוסטים ומידע על שיווק דיגיטלי ונושאים הקשורים לזה בעקיפין. תמצאו כאן פוסטים על  קונסולת החיפוש של גוגל, על כיצד לעקוב אחר המרות, הסבר על UTM Parameters, פוסטים הקשורים לגוגל אנליטיקס, ואף פוסט על כיצד למצוא מפתח וורדפרס לפרוייקט הבא שלכם.

מה גורם לשגיאות 404 בוורדפרס? הסיבות הנפוצות ביותר

שגיאת 404 מתרחשת כאשר משתמש מבקש עמוד שאינו קיים באתר הוורדפרס שלכם. בעוד שחלק מהשגיאות הללו נחשבות תקינות, עלייה חדה בכמות שגיאות 404 בדרך כלל מצביעה על בעיה – בין אם מדובר בקישור קבוע שבור, פוסט שנמחק או תוסף שהוגדר [...]

עיצוב טופס של HubSpot באמצעות CSS (וורדפרס)

הטמעת טופס של HubSpot ישירות בתוך קובץ תבנית של ערכת העיצוב באתר וורדפרס מעניקה לכם שליטה מלאה על המיקום והמבנה – אבל מה לגבי העיצוב? במדריך זה נלמד כיצד לעקוף את עיצובי ברירת המחדל של HubSpot ונראה איך להחיל סגנונות [...]

אינטגרציה של HubSpot עם וורדפרס: מדריך מלא

HubSpot ו WordPress הן שתיים מהפלטפורמות החזקות ביותר לשיווק דיגיטלי ולניהול אתרים. שילוב בין HubSpot לוורדפרס יכול לעזור לכם לייעל את מאמצי השיווק, ללכוד לידים בקלות וליצור חוויית משתמש חלקה יותר באתר שלכם. במדריך זה נלווה אתכם שלב אחר שלב [...]

השוואה מלאה: Yoast SEO מול Rank Math לוורדפרס

הבחירה בין Yoast SEO ל־Rank Math היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו בעת אופטימיזציה לאתר ה־WordPress שלכם. שני התוספים מסייעים בשיפור SEO פנימי, יצירת מפת אתר, ניהול מטא נתונים והטמעת נתונים מובנים — אך קיימים ביניהם הבדלים משמעותיים בפונקציונליות, תמחור, [...]

איך להוסיף בקלות מפת גוגל באתר שלכם: מדריך למתחילים

הטמעת מפה של גוגל באתר שלכם היא דרך מצוינת לאפשר למבקרים למצוא בקלות את מיקום העסק, אירועים או נקודות עניין אחרות. במדריך נבוכים זה תלמדו איך להוסיף מפות של גוגל לאתר שלכם בצורה קלה ומהירה. שלב 1: קבלת קוד הטמעה [...]

שילוב גופנים מוצלח: קומבינציה של פונטים מ- Google Fonts

פונטים ממלאים תפקיד מרכזי בעיצוב אתרים, ומשפיעים על קריאות, חוויית משתמש והאסתטיקה הכללית של האתר. לא רק ששילוב נכון של גופנים משפר את העיצוב ונראות האתר, אלא גם מעביר את אישיות המותג שלכם בצורה אפקטיבית יותר. בפוסט זה, נסביר בקצרה [...]

4 דרכים לשיפור SEO בעזרת Google Search Console

Google Search Console (GSC) הוא כלי חיוני לבעלי אתרים ואנשי SEO. הוא מספק תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלכם בגוגל ומדגיש תחומים שניתן לשפר כדי להגדיל את התנועה האורגנית. בפוסט זה נתמקד בשני חלקים של GSC: הלשונית ביצועים והלשונית הוספה [...]

הגדרת רשומות ה MX של גוגל ב cPanel

בפוסט זה נראה מהם הצעדים שיש לקחת בכדי להגדיר רשומות MX עבור Google Workspace ב cPanel. לפני שאתם ממשיכים עליכם לוודא כי ברשותכם אימייל תקין ופעיל ב Google Workspace כמובן. הנה השלבים שעליכם לבצע בכדי להגדיר את רשומות ה MX [...]

תחזוקת אתרי וורדפרס: מדריך שימושי למתחילים

תחזוקת אתר וורדפרס היא הרבה מעבר להשקה שלו והשארתו לרוץ לבד. כמו כל נכס דיגיטלי, אתר דורש עדכונים שוטפים, גיבויים, בדיקות אבטחה ותחזוקת שרת כדי להבטיח יציבות לטווח ארוך, שביעות רצון משתמשים והצלחה. במדריך זה תלמדו מה כוללת תחזוקה נכונה, [...]

העברת UTM Parameters בין עמודים, אתרים או דומיינים

באחד הפרוייקטים האחרונים שלי הלקוח ביקש כי אעביר את ה UTM Parameters איתם מגיע המשתמש מהקמפיינים השונים לעמודים אחרים באתר. אם נדייק, הבקשה הייתה כי אותם פרמטרים יועבר כשהלקוח לוחץ ספציפית על אחד הקישורים או ההנעות לפעולה המובילות לאפליקציה אינטרנטית [...]

מעקב המרות בגוגל אנליטיקס 4 (Goals)

המרה בגוגל אנליטיקס (היכולה להקרא גם יעד) יכולה להיות כל פעילות חשובה באתר החשובה לעסק שלכם. למשל, שליחת טופס, הרשמה לרשימת התפוצה, או אף רכישה של מוצר כלשהו. בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס (Universal Analytics), אותן המרות הנקראות Conversions בלעז [...]

9 סוגי סכמות מומלצות לאתרי תוכן וחנויות איקומרס

במדריך זה נסקור בעיקר את סוגי הסכמות המומלצות/קיימות עבור אתרי תוכן ועבור חנויות ואתרי איקומרס. שימוש נכון בסכמה מסייע למנועי החיפוש לפרש את התוכן, מאפשר להבליט עמודים ומידע רלוונטי וחשוב בתוצאות החיפוש...

Savvy WordPress Development