חיפוש ]

פוסטים בנושא: ווקומרס וחנויות אונליין | עמוד 2

ווקומרס שומרת במסד הנתונים את כמות המוצרים שנמכרו. הצגת מספר המוצרים שנמכרו בעמוד המוצר עצמו יכולה להגדיל את יחס ההמרה של המכירות באתר שלכם. בואו נראה כיצד להציג את כמות המוצרים שנמכרו ליד כפתור ״הוסף לעגלה״ בחנויות ווקומרס.

בלתי נמנע שבחנויות דיגיטליות ואתרי ווקומרס יהיו מוצרים שאינם רלוונטים או שאינם זמינים יותר לרכישה, בין אם בצורה זמנית או קבועה. מה עלינו לעשות עם עמודי מוצר אלו בכדי לשמור על בריאות האתר מבחינת SEO ועל מנת לשמור על חווית [...]

בניית חנות דיגיטלית באמצעות ווקומרס זו אינה תורה מסיני. אתם יכולים לבצע זאת בעצמכם או בעזרת המון מדריכים הקיימים על ווקומרס בסאבי בלוג וברשת בכלל. אך בכדי להצליח על החנות שלכם לספק חווית משתמש טובה לכל הפחות, כאשר חלק בלתי [...]

לפני שנתחיל בהסבר על כיצד להשתמש בהוקים של ווקומרס, בואו נאמר מספר מילים על הוקים. הוקים בווורדפרס מאפשרים לכם להוסיף או לשנות קוד ללא הצורך בעריכת קבצי המקור. מכאן, שאלו שימושיים מאד ומאפשרים למפתחים לבצע מניפולציות על קוד כזה או [...]

אם תתנו מבט ברוב בחנויות הדיגיטליות הרציניות שאתם מכירים, תוכלו לראות כי ברגע הוספת מוצר לעגלת הקניות ישנה אינדיקציה כלשהי המראה כי המוצר נוסף לעגלת הקניות. בין אם זה הודעת טקסט על המסך, צבע שמשתנה או כל שינוי וויזואלי המציג [...]

ווקומרס כברירת מחדל מאפשרת בעמודי ארכיון החנות להוסיף מוצר לעגלה באמצעות Ajax, כך שהעמוד אינו מבצע טעינה מחדש בעת הוספת המוצר. אך אותו כפתור אינו בעמוד מוצר יחיד (Single Product Page) אינו משתמש ב Ajax ובכדי לגרום לו לעשות זאת [...]

הזמנות נוצרות כאשר לקוח מסיים את תהליך התשלום (Checkout Process). אותן הזמנות ניתנות לצפייה על ידי מנהל האתר או מנהל החנות בלבד. לכל הזמנה קיים מזהה מיוחד עבורה הנקרא Order ID. לכל הזמנה קיים גם סטטוס הזמנה. סטטוס ההזמנה מאפשר [...]

מחיר מומלץ לצרכן על ידי היצרן (MSRP), כשמו כן הוא המחיר שהיצרן ממליץ לחנות הקמעונאית למכור מוצר מסויים. לבטח יצא לכם לראות זאת מתישהו בפרסומת כלשהי או בעיתון את המשפט: ״מחיר מומלץ לצרכן: 120 ש״ח. המחיר שלנו: 99 ש״ח בלבד!״. [...]