אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]
סאבי בלוג - מדריכים ומאמרים, מפתח וורדפרס עצמאי, ישראל | עמוד 9
לאחרונה נדרשתי להוסיף אפשרות עריכה לעמוד ארכיון כלשהו (Archive Page) באתר מסויים העובד עם פולילנג. מכיוון ובעזרת ACF לא ניתן להוסיף שדות לעמוד ארכיון (וזאת כי לא קיים בפועל עמוד כזה שניתן לערוך), היה עליי להוסיף את אפשרות העריכה על [...]
אני מאד מחבב את Advanced Custom Fields וכבר כתבתי עליו בעבר. ולמרות שקיימות אלטרנטיבות מעניינות ליצירת שדות תוכן חדשים, ב 99% התוסף ACF בגירסת ה PRO שלו מספק את כל מה שאני צריך כמפתח בכל מה שקשור לפיתוח תבניות ייעודיות [...]
בפוסט זה נראה כיצד להשתמש בפונקציה unslick שהספרייה Slick Slider מספקת. הפונקציה unslick מאפשרת לנו לבטל את הפונקציונליות של הסליידר בנקודת שבירה (breakpoint) מסויימת, ואת זו ניתן לקבוע כשאנו מאתחלים את הקרוסלה תחת אפשרות ה responsive. זה נראה כך: $('.slider').slick({ dots: true, [...]
האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]
בפוסט זה נסביר איך להגדיר המרה במערכת זו וכיצד להתקין/להוסיף את תג המעקב באתר וורדפרס באמצעות קוד וכיצג לקשר בין גוגל אנליטיקס ל Google Ads.
התכונה box-shadow ב CSS מוסיפה אפקט של צל סביב המסגרת של אלמנט מסויים. ניתן להשתמש ביותר מאפקט אחד על כל אלמנט וזאת על ידי הפרדה בין אפקטים באמצעות פסיק (comma). התכונה box-shadow מתוארת על ידי הֶסֵּט (offset) בציר ה X [...]
שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]
גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.