חיפוש ]

איך למנוע ממנועי חיפוש לאנדקס את עמודי תוצאות החיפוש בוורדפרס

ניתן ואף רצוי (במרבית המקרים) למנוע ממנועי החיפוש מלהוסיף לאינדקס את עמודי תוצאות החיפוש באתרי וורדפרס. תרצו לעשות זאת בכדי לא לבזבז תקציב זחילה על עמודים שאין צורך להוסיף לאינדקס וגם בכדי שאלו לא יופיעו לכם בגוגל סרץ׳ קונסול.

הוספת ההוראות הבאות לקובץ robots.txt תבקש מגוגל ומנועי החיפוש לא לאנדקס את עמודי תוצאות החיפוש בוורדפרס, וזאת בהנחה שלא ביצעתם שינוי מיוחד לפונקציונליות של מנגנון החיפוש בוורדפרס.

זה הקוד שעליכם להוסיף לקובץ robots.txt הנמצא בתיקייה הראשית של האתר:

User-agent: *
Disallow: /?s=
Disallow: /search/

לחילופין, אם אתם משתמשים בתוסף WordPress SEO by Yoast, ניתן לבצע את אותה פעולה דרך ממשק הניהול של האתר שלכם. גשו ל Yoast SEO בממשק הניהול ולחצו על ״הגדרות״.

גשו ללשונית ״מתקדם״ ולחצו על האפשרות ״אופטימיזציית סריקה״. כעת תחת הסקשיין ״ניקוי חיפוש פנימי באתר״ הפעילו את האפשרות ״מנע סריקת כתובות פנימיות של תוצאות חיפוש באתר״.

כיצד לחסום מנועי חיפוש ולמנוע מהם לאנדקס את דפי תוצאות החיפוש

עד כאן, שאלות ותגובות יתקבלו בברכה…

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח אתרים ותבניות וורדפרס יעודייות על בסיס עיצוב. אוהב טיפוגרפיה, צבעים ומה שבינהם ומכוון לספק אתרים רספונסיבים עם ביצועים גבוהים, מותאמים למנועי חיפוש ובעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

0 תגובות...

תגובה חדשה

הוסיפו קוד באמצעות הכפתורים מטה. למשל, בכדי להוסיף PHP לחצו על הכפתור PHP והוסיפו את הקוד בתוך השורטקוד. מצאתם שגיאה בפוסט? עדכנו אותנו...