חיפוש ]

סאבי בלוג - מדריכים ומאמרים, מפתח וורדפרס עצמאי, ישראל | עמוד 14

מה זה HTTP Status Codes ואילו סטטוס קוד קיימים?

סטטוס קוד HTTP או בלעז HTTP Status Codes הוא תגובת שרת לבקשת הדפדפן. כשאתם מבקרים באתר כלשהו, הדפדפן שלך שולח בקשה לשרת וזה נענה לבקשה ומחזיר קוד בן שלוש ספרות: סטטוס קוד HTTP. אם נסתכל לצורך העניין על ה Header [...]

יצירת לשוניות רספונסיביות (Tabs) עם CSS בלבד

רבים מאיתנו מעדיפים להשתמש ב CSS כשניתן ולהמנע מ Javscript אם ניתן עבור פונקציונליות של אלמנטים. פתרונות CSS טהורים מאד נוחים לתחזוקה וחוסכים עבודת JS היכולה להשפיע במקרים מסויימים על זמן הטעינה של העמוד. עם זאת, אין להשתמש בפתרונות אלו [...]

כיצד לקשר בין Google Search Console לגוגל אנליטיקס 4

באפשרותכם לחבר את החשבון בגוגל אנליטיקס עם Google Search Console כך שתוכלו לבצע אנליזה לדירוג האתר ול SEO לצד מידע של אנליטיקס. בכדי לעשות זאת התחברו לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס...

מדוע וכיצד להשתמש בפורמט WebP לתמונות?

WebP הוא פורמט יעיל בצורה בלתי רגילה מכיוון והוא מציע גם ביצועים וגם פיצ׳רים טובים יותר. שלא כפורמטים אחרים, WebP תומך גם ב loosy compression וגם ב loosless compression, כמו גם בשקיפות (transparency) ואנימציות. ראו טבלה המשווה בין הפורמטים:

כיצד להחריג כתובות IP מגוגל אנליטיקס 4

כנראה ואינכם רוצים כי התנועה שאתם עצמכם מבצעים לאתר שלכם, או לחילופין התנועה של כל העובדים בחברה הנכנסים לאתר של אותה חברה - ״תלכלך״ את המידע הקיים באנליטיקס. מכאן שלאחר שהתקנתם את אנליטיקס באתר שלכם, עליכם להחריג (exclude) את ה [...]

הקדמה על Variable Fonts – העתיד של פונטים ברשת

לפני כשלוש שנים הוצגה אבולוציה של פונטים מסוג OpenType (הפורמט בו השתמשנו שנים) המשנה כמה דברים בצורה מאד מעניינת. פונטים אלו נקראים Variable Fonts או ״פונטים פרמטרים״. ומעבר לכך שהם חוסכים bandwidth הם גם מספקים תכונות בלתי נגמרות כראות עיני [...]

קו מפריד עם אלמנט באמצע – כיצד עושים זאת ב CSS?

זהו פוסט קצר המתאר כיצד ליצור קו מפריד עם אלמנט באמצע, מעין סוג של divider עם טקסט או תמונה כאשר משמאל ומימין לו קיים אותו קו מפריד לטובת דקורציה. אז נאמר ואני מבקש מכם לעשות קו מפריד עם תמונה/טקסט באמצעו [...]

מה זה UTM Parameters, מדוע צריך אותם וכיצד להשתמש בהם?

הסתכלתם פעם בגוגל אנליטיקס ולתהות כיצד המשתמשים הגיעו או נחתו בעמוד מסויים ולא באחר? אם כן אז UTM Parameters או ״פרמטרים UTM״ הם התשובה. UTM Parameters הם הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב המדוייק אותו לקח...

על התכונה Grid Areas של CSS Grid בהרחבה

בעימודים או layouts מבוססי CSS Grid - ברירת המחדל להצבת אלמנטים בגריד עצמו היא על ידי הגדרת השורות, או בעצם הגדרת קווי הגריד לפיהם יתחילו ויסתיימו אלמנטים. התכונה Grid Area היא אלטרנטיבה לקביעת קווי הגריד ומציעה דרך שֵׁמִית בה ניתן [...]

הצמדת אלמנט לתחתית קונטיינר באמצעות flex-grow

ישנה תכונה מאד שימושית בשם flex-grow שניתן להעזר בה כאשר יוצרים גריד כזה או אחר. אתן הקדמה קצרה לפני שנמשיך - כמעט בכל אתר שאני מפתח קיים שימוש בסוג של גריד כאשר האלמנטים בגריד הם בעלי גובה זהה (ראו דוגמה [...]

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע האם [...]

Savvy WordPress Development