חיפוש ]

טיפול וניהול הזמנות (Orders) באתרי ווקומרס

הזמנות נוצרות כאשר לקוח מסיים את תהליך התשלום (Checkout Process). אותן הזמנות ניתנות לצפייה על ידי מנהל האתר או מנהל החנות בלבד. לכל הזמנה קיים מזהה מיוחד עבורה הנקרא Order ID.

לכל הזמנה קיים גם סטטוס הזמנה. סטטוס ההזמנה מאפשר לכם לדעת את מצב ההזמנה המתחיל בסטטוס ״בטיפול״ (Pending) ומסתיים בסטטוס ״הושלמה״ (Completed).

סוגי הסטטוסים הקיימים עבור הזמנות הינם: בטיפול, בהשהיה, הושלמה, נכשלה ובתהליך.

הנה דיאגרמה של סטטוס הזמנות בחנות ווקומרס

זוהי תצוגה ויזואלית של הזמנה ממצב בטיפול ועד לסיומה, ביטול הזמנה וסיטואציה של החזר כספי:

סטטוס הזמנות בווקומרס

בפוסט זה נסביר על כיצד לצפות ולנהל הזמנות בווקומרס, כיצד לערוך הזמנות כיצד להוסיף הערות להזמנה ונראה איך להוסיף הזמנה בצורה ידנית. בואו נתחיל…

צפייה בהזמנות

כאשר אתם מתחילים לקבל הזמנות בווקומרס, עמוד ההזמנות מתחיל להתמלא. ניתן לצפות בו תחת ווקומרס > הזמנות.

כל שורה בעמוד זה מייצגת הזמנה עם אינפורמציה לגבי אותה הזמנה. תמצאו מידעכגון מספר ההזמנה, שם הלקוח, תאריך הרכישה, סטטוס ההזמנה, כתובת משלוח וכדומה.

צפייה בהזמנות

אם אתם מעוניינים במידע נוסף בתצוגה (או להסיר מידע) בעמוד ההזמנות, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על ״אפשרויות התצוגה״ בחלקו העליון השמאלי של המסך.

לכל סטטוס ההזמנה אגב צבע ותיאור משלו. ריחוף מעל סטטוס ההזמנה יציג את ההערות עבור אותה הזמנה עליהן נדבר בהמשך.

בסוף שורת ההזמנה ישנם כפתורי קיצורי דרך המאפשרים לסמן במהירות את ההזמנה כבטיפול או כהושלמה.

כפתורי קיצורי דרך - הזמנה

אם אינכם רואים אפשרות סמנו את התיבה ״פעולות״ באפשרויות התצוגה בחלקו העליון של המסך.

בעמוד זה ניתן גם לפלטר הזמנות לפי תאריך או לחפש לקוח ספציפי. מעבר לכך, ניתן לשנות את הסדר בו מופיעות ההזמנות על ידי לחיצה על כותרת העמודה המדוברת.

על כל מקרה, לחצו על מספר ההזמנה או על שם הלקוח בכדי לראות את עמוד ההזמנה הפנימי והמפורט בו תוכלו לערוך את פרטי ההזמנה, לשנות את הסטטוס שלה ולהוסיף הערות לאותה הזמנה.

פרטי הזמנה - WooCommerceניתן גם ללחוץ על התצוגה המקדימה בעמוד ההזמנות עצמו (אייקון של עין). לחיצה על אייקון זה תפתח פופאפ המראה את מספר ההזמנה, ססטוס ההזמנה, פרטי חיוב ומשלוח, המוצרים שהוזמנו, שיטת התשלום ואף את האופציה לשנות את סטטוס ההזמנה דרך פופאפ זה.

תצוגה מקדימה של הזמנה - ווקומרס

עריכה וצפייה של הזמנה יחידה (Single Orders)

עריכה וצפייה של הזמנה יחידה

בעמוד ההזמנה היחיד, מעבר לאפשרות לצפות בכל המידע של אותה הזמנה – תוכלו לשנות את כל פרטי ההזמנה. ניתן לבצע שינויים כגון:

  • שינוי סטטוס ההזמנה.
  • עריכת המוצרים שהוזמנו – שינוי המוצרים למשל, המחירים והמיסים שחלים על המוצרים.
  • פעולות הקשורות להזמנה – למשל שליחת אימייל עם פרטי ההזמנה ללקוח. שימושי כאשר הוספתם הזמנה ידנית למשל. שליחת חשבונית והרשאות הורדה מחדש למוצרים דיגיטלים.
  • שינויים ברמת וריאציות המוצרים בהזמנה.
  • הפעלת והסרת קופונים עבור אותה הזמנה (במידה ואינה שולמה כבר).
  • שינויים ברמת מלאי החנות.
  • הוספת/הורדה של סכום כלשהו בהזמנה עצמה והחזר כספי.

1. פרטי הזמנה (Order Data)

בואו נתמקד בחלק הנקרא פרטי הזמנה בעמוד ההזמנה הפנימי. בחלק זה תוכלו לשנות את סטטוס ההזמנה, לצפות ולשנות את הערות ההזמנה ולבחור לאיזה משתמש ההזמנה משוייכת.

מעבר לכך תמצאו בחלק זה את כתובת המשלוח וכתובת החיוב (שניתן לערוך) יחד עם קישור בכדי לצפות ברכישות שבוצעו בעבר על ידי הלקוח.

פרטי הזמנה (Order Data)

2. מוצרים שהוזמנו (Order Items)ֿ

בפאנל זה ניתן לראות רשימה של כל המוצרים בהזמנה הספציפית. שימו לב כי בכדי לערוך את המוצרים בהזמנה עליה להיות בסטטוס ״בטיפול״ או ״בהמתנה״. כמו כן ניתן לשנות את סדר הפריטים על ידי לחיצה על כותרת העמודה.

ניתן לבצע מודיפיקציה עבור הפרטים הבאים:

  •  הוספה / הסרת פריטים.
  • החלת קופונים.
  • ביצוע החזר כספי.

בעת לחיצה על אחד מהפריטים, תופיע חלונית קטנה עם כפתורים המאפשרים את המודיפיקציה הבאה:

  • הוספת עמלות.
  • הוספת משלוח.
  • הוספת מס.
  • שינוי כמות הפריטים בהזמנה.
  • שינוי מחיר הפריט.
  • הוספת שדות מטא חדשים להזמנה.

3. הערות הזמנה / הערות ללקוח (Order/Customer Notes)

הערות הזמנה / הערות ללקוחהפאנל ״הערות הזמנה״ המופיע משמאל משוייך להזמנה וניתן להשתמש בו על מנת לשמור הערות הקשורות להזמנה ספציפית. ניתן להוסיף הערות פרטיות עבורכם או עבור מנהל החנות כמו גם הערות פרטיות ללקוח.

הערות אלו יכולות להיות מאד שימושיות לתקשורת עם הלקוחות. ניתן להוסיף למשל מספר מעקב על מוצר מסויים, להודיע ללקוח כי ההזמנה מתעכבת וכדומה. הוסיפו הערה ללקוח והוא אוטומטית יקבל נוטיפיקציה על ההערה שהוספתם.

ישנן שלוש סוגי הערות. הערות מערכת (כגון payment gateways), הערות כלליות וההערות ללקוח.

סוגי ההערות השונות מופיעות בצבעים שונים לצורך זיהוי מהיר יותר.

הוספת הזמנה בצורה ידנית (Manual Order)

ניתן אף להוסיף הזמנה בצורה ידנית בווקומרס. על מנת להוסיף הזמנה כזו, גשו לווקומרס > הזמנות, לחצו על הוספת הזמנה ויופיע לכם עמוד ההזמנות הפנימי ללא מידע.

הכניסו לקוח בתיבת החיפוש, הוסיפו מוצרים ומידע נוסף אם תרצו כגון כתובת משלוח וכתובת חיוב ובחרו סטטוס להזמנה המדוברת. אם יש לשלם על הזמנה זו בחרו את הסטטוס בהמתנה.

השתמשו בפעולות הזמנה (Order Actions) בצידו השמאלי של המסך על מנת לשלוח אימייל ללקוח עם הוראות התשלום ובזאת סיימתם.

שימו לב כי ליצירת הזמנות ידניות אין השפעה על מצב המלאי של הפריטים ולכן תאלצו גם לשנות את המלאי ידנית במקרה זה.

כאשר הלקוח ייגש לעמוד ההזמנות באתר עצמו, תופיע בפניו האפשרות לשלם על ההזמנה הידנית שהוספתם, לצפות בהזמנה זו ואף לבטל אותה.

סטטוס הזמנות בהקשר לאפשרויות התשלום

טבלה זו מציגה את סטטוס ההזמנות בהתאם למצב התשלום או הסיטואציה הקשורה ל Payment Gateways, יכולה להיות מועילה עבורכם.

StatusDescriptionPayment gateway comments
On HoldAwaiting payment – stock is reduced, but you need to confirm paymentUsually seen with payment methods when you need to manually confirm, such as BACS (bank transfer) or cheque.

You’ll also see this when the gateway is set to authorize instead of capture a charge: the shop owner will need to manually switch the status to processing.

PendingOrder received (unpaid).Most gateways will report back and set the order status to Processing (payment successful) or Failed (payment unsuccessful).  If the shop never receives either signal, it keeps the status on Pending.

This tends to be a misconfiguration of payment notification URLs or a plugin conflict.

ProcessingPayment received and stock has been reduced- the order is awaiting fulfillment. All product orders require processing, except those for Digital/Downloadable products.If the payment has been successful and the order does not contain Digital or Downloadable products, the order will be set to Processing.

This is the shop owner/warehouse’s cue to ship the order and manually mark it as completed.

CompletedOrder fulfilled and complete – requires no further actionThese generally aren’t interesting because everything has gone correctly.
FailedPayment failed or was declined (unpaid).The order can be manually cancelled, but this status can come up if the payment window has expired. It can happen for a few reasons:

  • order was abandoned  before payment was complete
  • The hold stock window expired without a response
  • Same reasons as Pending

לסיכום

את אתם בעלי חנות דיגיטלית, תמצאו בסאבי בלוג לא מעט מידע, מדריכים וסניפטים על חנויות ווקומרס. מבניית חנות באמצעות ווקומרס, ועד לניהול קופונים, וריאציות מוצרים ושינויים בתהליך הרכישה של הלקוחות.אגב הנה דרך להוספת עמודות חדשות לעמוד ההזמנות של ווקומרס  ב Frontend.

אם אהבתם את המדריך, פנקו בלייק כי זה מעודד לכתוב. מעבר לכך וכתמיד, אני אשמח אם תתקנו, תגיבו ותוסיפו מידע עבור הקוראים בתגובות מטה.

 

Most of the data has been taken from WooCommerce Docs.

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח אתרים ותבניות וורדפרס. מספק אתרים עם ביצועים גבוהים, מותאמים למנועי חיפוש ובעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי. צריכים עזרה? צרו איתי קשר.

סגור לתגובות נוספות
  • דולב אביטל 5 ספטמבר 2019, 9:39

    האם יש אפשרות שכל הזמנה תגיע למייל של בעל האתר
    ואיפה מגדירים את זה?

    • רועי יוסף 5 ספטמבר 2019, 21:28

      אני חושב שזו ההגדרה הדיפולטיבית בווקומרס. לא סגור היכן מגדירים זאת אבל וודא שכתובת האימייל הנכונה מוגדרת תחת הגדרות > כללי בממשק הניהול של וורדפרס.

  • דולב אביטל 11 ספטמבר 2019, 12:20

    תודה רבה!
    כיף לקרוא את המאמרים שלך.
    עלה והצלח.

  • ירדן 13 נובמבר 2019, 10:15

    היי רועי,
    אם יש לי חנות פיזית, ואני רוצה לפתוח חנות אינטרנטית- ווקומרס, איך אני מסנכרנת בין המערכות? כך שהכל ההזמנות שייכנסו מהווקומרס יופיעו לי בקופה הרושמת הממוחשבת? או האם יש פיתרון אחר?

    • רועי יוסף 13 נובמבר 2019, 13:13

      היי ירדן,

      במרבית המקרים הסנכרון מתבצע באמצעות ה API של (אם קיים) של הקופה הרושמת, או לחילופין אם תוסף כלשהו שאותה חברה המספקת את הקופה הרושמת מספקים. תדרש עבודת מפתח עבור כך כנראה.

  • גבי 3 אפריל 2020, 8:26

    אוטומציה לווצאפ ווקומרס , כך שעל כל הזמנה שעברה לשלב יצא לשליחות יישלח ווצאפ, מכיר? והאם אתה מכיר אינטגרציה למערך שליחויות של כמה ספקים. במקום אחד?

    • רועי יוסף 5 אוקטובר 2020, 3:35

      היי,

      סליחה על התגובה המאוחרת. אני לא מכיר כזה דבר… אם מצאת שתף אותנו 🙂

    • עדי 21 ינואר 2021, 11:07

      אם מצאת משהו כזה גם אני אשמח שתשתף פה – זה כל פעם התעסקות ואני גם הייתי רוצה משהו כזה לאתר..

  • שרה 30 ספטמבר 2020, 17:48

    איך אני מעדכן את ההזמנה גם במשלוח ז"א שאני יכול להוריד הזמנה מעודכנת.
    כרגע הוא מעדכן רק בפריטים ולא במשלוח ולכן הוא לא מייצא לטבלת אקסל את הפריטים שנוספו..

    • רועי יוסף 5 אוקטובר 2020, 3:34

      היי שרה – מה זאת אומרת ״מעדכן בפריטים ולא במשלוח״? תרחיבי בבקשה…

  • משה 18 אוקטובר 2020, 13:23

    היי רועי, תודה על התוכן..

    כשאני פותח הזמנה ידנית, יש אפשרות להוסיף מוצר שלא קיים בקטלוג המוצרים (יש מוצרים שהם בייצור מיוחד לבקשת הלקוח והם לא קיימים בקטלוג)?

    • רועי יוסף 18 אוקטובר 2020, 13:34

      היי משה,

      מקווה שאני מבין את השאלה..

      המוצר אמור להיות מוגדר כמוצר בכל סיטואציה – גם אם ״אינו אמור להופיע בקטלוג״. עליך למצוא פתרון כיצד להסתיר מוצר מהקטלוג אך עם זאת שעדיין יתקיים כמוצר בפני עצמו כך שתוכל להוסיף אותו להזמנה ידנית.

      • משה 18 אוקטובר 2020, 13:57

        תודה על התגובה הזריזה.

        הבעיה היא שאני לא יכול לשער מראש אילו מוצרים יוזמנו בייצור מיוחד ואין לי דרך להכניס אותם מראש כמוצר (וודאי שלא לתמחר מראש). כיום אני פשוט פותח חשבונית/הזמנה דרך קארדקום, אבל הייתי מעדיף שהכל יהיה מרוכז בווקומרס.

        • רועי יוסף 18 אוקטובר 2020, 14:11

          הבנתי. אז אני חושב שהדרך לתקוף את זה היא ליצור ״מוצר ריק״ ולהשאיר את המחיר שלו ריק. כשמתקבלת הזמנה – בחר את המוצר בזמן הוספה ידנית של ההזמנה ושנה את המחיר (והפרטים אם יש צורך).

          נשמע לך כמו פתרון?

          *שים לב כי אתה מסמן את המוצר הספציפי הזה כ noindex כך שלא יופיע בתוצאות החיפוש בשום צורה.

          • משה 18 אוקטובר 2020, 14:46

            רעיון!

            אבל כשאני מוסיף מוצר להזמנה אין לי אפשרות לשנות את השם שלו אלא רק את המחיר. אז אם אני מקים מוצר שהשם שלו "מוצר ריק", בשם הזה הוא יופיע בהזמנה.

            • רועי יוסף 18 אוקטובר 2020, 21:39

              אז תשנה גם את השם כשאתה קובע את המחיר… 🙂

  • אסנת 8 דצמבר 2020, 21:29

    היי אשמח לעזרה בנושא של יצוא דוח אקסל של הזמנות שבוצעו. אני רוצה להוציא לאקסל את כל המידע שיש לי עבור כל הזמנה שבוצעה יש דרך לעשות את זה? אני צריכה בעיקר את הכתובת מייל של הלקוחות..

    אודה לעזרתך

    • רועי יוסף 19 דצמבר 2020, 15:30

      היי אסנת,

      אין לי פתרון עבורך. ייתכן וניתן אך איני יודע :/ אולי אחד הקוראים בבלוג יספק לך תשובה..

      • מירי דנציגר 29 נובמבר 2022, 21:38

        מצטרפת לשאלה

  • מאיר 30 מרץ 2021, 16:47

    איך אני מדפיס אוטומטית את פרטי ההזמנה (כתובת שם וכו') בלחיצת כפתור מתוך ניהול ההזמנות?

    • עדי 30 מרץ 2021, 16:50

      מצטרפת לשאלה.. עד עכשיו העסק שלי הדפיס את האישור הזמנה שנשלח במייל 🙁

      • רועי יוסף 2 אפריל 2021, 9:43

        אני מציע שתבדקו את התוסף WooCommerce Print Invoices & Packing lists…

        • מירי ד 29 נובמבר 2022, 21:45

          היי רועי תודה רבה על המדריך היעיל.
          רציתי לדעת אם יש אפשרות בעמוד הזמנות באפשרויות תצוגה להוסיף לעמודות גם את עמודת הערות לקוח למשל? או רק את 7 שמובנות בתוסף (הזמנה, תאריך, מצב חיוב, שלח אל, סה"כ, פעולות)

          • רועי יוסף 29 נובמבר 2022, 21:55

            היי מירי,

            ניתן לעשות זאת באמצעות הפילטר הבא. את צריכה כמובן להגדיר את the_meta_key2 ואת the_meta_key2 בהתאם ל post meta שאת מעוניינת להוסיף. מקור.

            // ADDING 2 NEW COLUMNS WITH THEIR TITLES (keeping "Total" and "Actions" columns at the end)
            add_filter( 'manage_edit-shop_order_columns', 'custom_shop_order_column', 20 );
            function custom_shop_order_column($columns)
            {
                $reordered_columns = array();
            
                // Inserting columns to a specific location
                foreach( $columns as $key => $column){
                    $reordered_columns[$key] = $column;
                    if( $key ==  'order_status' ){
                        // Inserting after "Status" column
                        $reordered_columns['my-column1'] = __( 'Title1','theme_domain');
                        $reordered_columns['my-column2'] = __( 'Title2','theme_domain');
                    }
                }
                return $reordered_columns;
            }
            
            // Adding custom fields meta data for each new column (example)
            add_action( 'manage_shop_order_posts_custom_column' , 'custom_orders_list_column_content', 20, 2 );
            function custom_orders_list_column_content( $column, $post_id )
            {
                switch ( $column )
                {
                    case 'my-column1' :
                        // Get custom post meta data
                        $my_var_one = get_post_meta( $post_id, '_the_meta_key1', true );
                        if(!empty($my_var_one))
                            echo $my_var_one;
            
                        // Testing (to be removed) - Empty value case
                        else
                            echo '<small>(<em>no value</em>)</small>';
            
                        break;
            
                    case 'my-column2' :
                        // Get custom post meta data
                        $my_var_two = get_post_meta( $post_id, '_the_meta_key2', true );
                        if(!empty($my_var_two))
                            echo $my_var_two;
            
                        // Testing (to be removed) - Empty value case
                        else
                            echo '<small>(<em>no value</em>)</small>';
            
                        break;
                }
            }
            • מירי 29 נובמבר 2022, 23:13

              מעולה תודה רבה רועי!

  • גל 26 אפריל 2021, 10:10

    היי רועי

    האם ניתן לעשות שבמצב ההזמנה לפני האישור והתשלום המערכת תזהה אם יש מוצר שלא במלאי ותציע לו מוצר אחר? במידה וכן איזה ערך או הגדרה אני צריך לעשות כדי לתת למוצר שלא במלאי חלופה למוצר אחר שקשור?

    • רועי יוסף 26 אפריל 2021, 12:43

      היי גל,

      לא ניתן לעשות ללא שימוש בתוסף חיצוני כלשהו או מתכנת. לצערי איני יודע באיזה תוסף ניתן להשתמש – אולי אחד הקוראים בבלוג יידע לענות לך…

  • עדי 16 אוקטובר 2021, 19:44

    היי, אשמח לדעת איך אני מוסיפה מקור הזמנה לכל הזמנה. עדי.

    • רועי יוסף 18 אוקטובר 2021, 22:50

      מה ז״א מקור הזמנה?

      • עדי 18 אוקטובר 2021, 23:21

        הכוונה מאיפה היא הגיעה, כמו שבשיווק שותפים יודעים בדיוק מי הביא את הלקוח, מה המקור של ההזמנה.
        אני מפרסת בכמה ערוצים והייתי רוצה לדעת אם דרך האתר ישירות יש לי אופציה לדעת מה המקור הזמנה, ככה אדע דרך איפה קונים יותר..
        עדי.

        • רועי יוסף 18 אוקטובר 2021, 23:22

          אני חושב שאת צריכה לקרוא על UTM Parameters בכדי להבין מה לעשות במקרה זה…

  • רויטל 26 אוקטובר 2021, 23:22

    היי,
    אשמח לעזרה האם קיים כפתור/תוסף יעודי להזמנת משלוח/טיאווי שכאשר לוחצים עליו נפתח חלון קטן עם אופציה להזמנת פרטים כגון כתובת למשלוח שם הערות שעה מועדפת או לחילופין הזמנת טייק אוי בחירת תאריך ושעת איסוף?

    • רועי יוסף 27 אוקטובר 2021, 22:55

      היי רויטל,

      אני לא מכיר, אין לי איך לעזור לך…

  • מיכל 7 פברואר 2022, 22:29

    היי רועי,
    הוספתי צ'ק בוקס של אישור קבלת חומר פרסומי בעמוד התשלום. איך אני מוסיפה למייל שמקבל בעל האתר שהרוכש סימן את האופציה הזו ומעוניין לקבל חומר פרסומי?
    תודה 🙂

  • יוסי 13 פברואר 2022, 16:26

    היי תודה רבה . רציתי לשאול אני בונה אתר למסעדה . והלקוח מעוניין שההזמנה תגיע ישירות לקופה של העסק או לווטסאפ יש כזאת אפשרות?

  • ניב לוי 19 פברואר 2022, 12:42

    היי רועי, יש לי חנות אונליין שמספקת משלוחים באזור אחד – ירושלים, מול ספק ספציפי ממנו אני רוכש את המוצרים וגם מזמין דרכו את המשלוח. אני רוצה להתחיל לעבוד עם ספקים נוספים באזורים אחרים.

    שלוש שאלות:

    – באזור הצ'קאאוט – תשלום – משלוח – Options, אני לא מצליח להוסיף יותר מכמה עשרות בודדות של יישובים. כל פעם שאני מוסיף מעל 40 שדות, אחד אחר נמחק. האם יש לזה פתרון?
    – בנוסף – כרגע מוגדר משלוח מייל אוטומטי עם הזמנה אליי ולספק הספציפי שאני עובד איתו לפי אימייל שלו. האם אפשר להפריד בין האימיילים של ההזמנות לפי ספקים נפרדים באזורים נפרדים? ז"א להגדיר משלוח מייל לספק לפי אזור המשלוח/יישוב כדי שכל ספק יקבל אוטומטית מייל רק עם הזמנה הרלוונטית לאזור שלו?
    – ושאלה אחרונה – ההזמנה יוצאת לספק עם (billing_wooccm22) וכתוב על ההזמנה – "כתובת לחיוב" אך בפועל זוהי הכתובת אליה נשלח המוצר. האם ניתן לשנות את הכיתוב על המסמך ל"כתובת למשלוח" כדי שלא יהיו אי הבנות?

    המון תודה וסליחה על כמות השאלות

  • שלמה 21 דצמבר 2022, 14:45

    היי לא נשלח ללקוחות קבלה. למה זה?

  • אור 26 דצמבר 2022, 12:29

    היי רועי היקר.

    אשמח לדעת האם ישנה אפשרות לראות בפלטפורמה זו מאיפה הגיעה כל הזמנה (דרך גוגל/ פייסבוק/ אינסגרם/ אורגני)?
    או שאלו נתונים שאוכל לראות דרך אנליטיקס בלבד?

    • רועי יוסף 26 דצמבר 2022, 12:38

      היי אור,

      לא ניתן להבין זאת דרך הפלטפורמה. אני לא חושב שאתה יכול לעשות זאת גם דרך אנליטיקס… אם אני מבין אותך נכון אתה צריך להשתמש ב UTM Parameters בכדי לקבל את המידע הזה.

      • אור 26 דצמבר 2022, 13:11

        תודה רועי, אני בת.
        איך אפשר ליצור איתך קשר?
        אתה מעביר שיעורים פרטיים גם?

        תודה 🙂

        • עדי 26 דצמבר 2022, 18:01

          אשמח גם לדעת. תודה.

  • תום 19 פברואר 2023, 12:14

    היי רועי,
    תודה רבה על הסדר שעשית בנושא.
    אני רואה שלא התייחסת לסטטוס "בוטל" שלהבנתי נכנס לשימוש לאחר שהזמנה לא שולמה בתוך 60 דק' מרגע יצירתה.
    האם תוכל "לשפוך אור" לגבי איך מתמודדים עם הזמנות שלא שולמו ועברו לסטטוס "בוטל" בהיבט של דיווח לאנליטיקס?
    כיום כלל העסקאות אצלנו באתר מדווחות לאנליטיקס בין אם שולמו ובין אם לא, דבר המייצר מצג שווא לגבי ביצועי המכירות באתר. לדוגמא: האם ניתן לבטל עסקה באנליטיקס שלא שולמה? כמובן שלא מדובר על Refund שכאן אני מניח שתוספים כאלו ואחרים יודעים לדווח על כך באופן טבעי לאנליטיקס.

    תודה רבה!!

  • עדי אברהמי 11 אפריל 2023, 16:36

    היי רועי,
    במידה ואני רוצה שבעת ההזמנה של הלקוח , יישלח אליו אישור הזמנה עם טקסט מסויים.
    איך אני יכולה לשנות אותו ?