מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns

אמנם ניתן בקלות לראות את מקורות התנועה לאתר שלכם בגוגל אנליטיקס המגיעים מפייסבוק, טוויטר ודומיינים אחרים המפנים אליכם, ייתכן ותרצו לדעת קצת יותר פרטים על אותם מקורות תנועה.

עם מעקב אחר קמפיינים (Campaign Tracking) בגוגל אנליטיקס ותודות ל UTM Parameters, תוכלו לגלות מידע כגון איזו פרסומת בפייסבוק, איזה טוויט בטוויטר או איזה קישור שהופץ ברשימת התפוצה שלכם הוא זה שבפועל הוביל להמרה.

מעקב אחר המרות באמצעות Google Analytics Campaigns היא הדרך הטובה ביותר לראות את הנתיב אותו לקח משתמש מלחיצה על פרסום מסויים ועד שהגיע לעמוד כלשהו באתר שלכם.

ומכיוון וכבר נכתב פוסט רחב על UTM Paramaters, לא נרחיב על פרמטרים אלו בפוסט זה, אך נראה ישר ולעניין כיצד ניתן לראות את תוצאות השימוש באותם UTM Paramaters בגוגל אנליטיקס.

כיצד לראות את תוצאות הקמפיין בגוגל אנליטיקס

ברגע שהתחלתם להשתמש בכתובות עם UTM Paramaters, תתחילו לראות את תוצאות הקמפיינים. בכדי לעשות זאת פתחו את גוגל אנליטיקס וגשו ל Acquisition > Campigns > All Campigns:

אם שפת ברירת המחדל שלאנליטיקס אמלכם היא בעברית אז גשו לצירוף משתמשים > קמפיינים > כל הקמפיינים.

בחלק זה תמצאו את כל הקמפיינים השונים שציינתם בפרמטר utm_campaign כפי שניתן לראות בתמונה מעלה. כעת תוכלו ללחוץ על Goal Sets בכדי לראות אילו קמפיינים הובילו להמרות לפי אותם יעדים שהגדרתם בגוגל אנליטיקס.

הצטרפו לרשימת התפוצה!

באפשרותכם כמובן גם ללחוץ על כל אחד משמות הקמפיינים בכדי לראות מידע מקורות תנועה ספציפיות ומדיה לכל קמפיין. לחיצה על Goal Set תציג לכם אילו מקורות תנועה ואיזו מדיה הובילה להמרות:

Google Analytics Campaign Source Goals

אז כפי שאתם רואים, קמפיינים בגוגל אנליטיקס יכולים להראות לכם אינפורמציה מאד חזקה שתעזור לכם לקבוע אילו פרסומות ואסטרטגייית פרסום דיגיטלית מובילות לתוצאות או להמרות הטובות ביותר…

רועי יוסף
רועי יוסף

שמי רועי יוסף, מפתח אתרי וורדפרס בעל תשע שנות ניסיון. אני מפתח מנוסה המייצר תבניות יעודייות ותפורות ללקוח על בסיס עיצוב. אוהב טיפוגרפיה, צבעים וכל מה שבינהם ומכוון לספק אתרים רספונסיבים עם ביצועים גבוהים, בעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

0תגובות...

השאירו תגובה

 

פעימות
Up!
לבלוג